Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، داستان کودکانه «کدوی قلقله زن» از افسانه‌های کهن ملی است که در اقوام مختلف ایران به اشکال گوناگون رواج دارد. نخستین بار فضل الله مهتدی معروف به صبحی، داستانسرای مشهور کودکان آن را نقل کرده است.

این داستان درباره پیر زنی تنها است که درکنار جنگل زندگی می‌کرد. او یک روز از خواب بیدار شد و تصمیم گرفت به خانه دخترش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین راه با حیوانات جنگل روبرو شد که هر کدام قصد خوردن او را داشتند. پیرزن با استفاده از شگردهای زبانی و غیر زبانی برای نجات خود استفاده می‌کند. این متل توسط سیما جوادیه نوشته شده است و تصویرگری آن را حسن عامه‌کن برعهده دارد.

کتاب «کدوی قلقله زن» با ۴۰ صفحه رنگی و جلد سخت در فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین در فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه در دسترس مخاطبان قرار دارد.

کد خبر 577743 برچسب‌ها کتاب - کودک و نوجوان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کتاب کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند

.بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود

:این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) غذا خوردن یک شوکا در دل جنگل‌های هیرکانی
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!