Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس از تصویب اساسنامه باشگاه استقلال تهران در جلسه اخیر هیات واگذاری بر اساس دستورالعمل اعلام شده سازمان بورس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص مراحل واگذاری باشگاه استقلال در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: روز گذشته در جلسه هیأت واگذاری اصل ۴۴ قانون اساسی اساسنامه باشگاه استقلال تهران براساس فرمت اعلام شده سازمان بورس تصویب شد تا به زودی همراه با تیم پرسپولیس در بورس به هواداران و مردم  واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابوالقاسم شمس جامخانه معاون سازمان خصوصی سازی چند روز پیش اعلام کرد: در جلسه این هفته هیات واگذاری اساسنامه اصلاحی مطابق با فرمت سازمان بورس برای شرکت های سهامی عام مطرح و پس از تصویب متعاقبا اقدامات بعدی جهت ثبت انجام خواهد شد.

وی افزود: مجمع عمومی عادی سالیانه جهت تصویب صورت های مالی ۳۱ خرداد ۹۹ پرسپولیس چهارشنبه هفته گذشته برگزار و مجمع عادی سالیانه شرکت استقلال برای تصویب صورت های مالی ۳۱ خرداد ۹۹ برگزار و به تصویب رسید. به موازات این اقدامات مشاور پذیرش دو شرکت، کارهای خود را پیش می برند. مشاور پذیرش پرسپولیس اقدامات خوبی انجام داد. امیدنامه ها تکمیل شده و بودجه سنوات آتی و سایر الزامات پذیرش در فرابورس انجام شده است. نهایتاً تا آخر این هفته اطلاعات در سامانه فرابورس بارگذاری می شود و در دو هفته آتی در  هیأت پذیرش فرابورس مطرح خواهد شد و اقدامات بعدی مطابق با نظر فرابورس انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در هفته های گذشته کار واگذاری استقلال و پرسپولیس به کنسرسیوم هایی متشکل از زیرمجموعه های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و 6 بانک کشور انجام شده بود، اما همچنان در سامانه سازمان بورس و اوراق بهادار، این تغییرات صورت نگرفته است.

در واقع پس از واگذاری 85 درصد از سهام پرسپولیس به بانک های: بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) و واگذاری 85 درصد از سهام استقلال به: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (۵ درصد)، شرکت های پتروشیمی بندرامام خمینی (ره)، شهید تندگویان، بوعلی و پارس (هر کدام 20 درصد)، این دو باشگاه از زیر سایه وزارت ورزش و جوانان خارج شدند.

با این حال، همچنان در سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و مقابل نام سهامداران دو باشگاه، تغییری دیده نمی شود. با مراجعه به سایت مذکور و جستجوی نام استقلال و پرسپولیس، مشاهده می شود که از وزارت ورزش و جوانان به عنوان سهامدار اصلی سرخابی ها با 90 درصد سهام نام برده شده است.

ضمن اینکه از زمان واگذاری سرخابی ها، هنوز این دو باشگاه هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر واگذاری را در سامانه کدال منتشر نکرده اند.

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • مجمع وارس ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!