Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:37:30 GMT

ضرورت راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در ساوه و زرندیه

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۰۳۶۴

ضرورت راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در ساوه و زرندیه

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: : مرکز ماده ۱۶ در اراک فعال شده و نیاز است در شهرستان های ساوه و زرندیه نیز فعال شود تا بتوان شاهد اقدامات بهتر و موثرتری در راستای مقابله با مواد مخدر در سطح استان بود.

سید علی آقازاده روز سه‌شنبه ۱۶ دی ماه در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر در سال جاری نشان دهنده اقدامات خوبی است که در این حوزه صورت گرفته و باید توجه داشت که پیشگیری و مقابله با مواد مخدر از طریق تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی هدفمند و با برنامه میسر خواهد  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: : استان مرکزی در سال جاری به لحاظ کشف و دستگیری موفقیت‌های چشمگیری نسبت به سال گذشته کسب کرده که این دستاوردها بیانگر اقدامات برنامه‌محور و کاربردی است و نشان می‌دهد استان در راستای مبارزه با مواد مخدر در مسیر بهبودی قرار گرفته است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه مقابله و مبارزه با اعتیاد درخواست تمام مردم جامعه است، در نتیجه مسئولان باید در این راستا اقدامات لازم را به صورت فعال انجام دهند تا بتوان این مهم را تحقق بخشید. انجام اقدامات فرهنگی در کنار  برخورد جدی و قانونی با توزیع کنندگان مواد مخدر باید مورد توجه قرار گیرد.

آقازاده اضافه کرد: پنج کمیته تخصصی در شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی تشکیل شده اما تنها برروی کمیته مقابله مانور داده می‌شود در حالی که نیاز است  تمامی کمیته‌ها فعال باشند و دستگاه‌های فرهنگی از جمله ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تدوین برنامه‌های فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: در خصوص ایجاد محیط و شرایط مناسب برای زندانیان از نظر کیفی و فرهنگی و روحی می‌طلبد توجه و حمایت از این افراد از سوی سایر دستگاه‌ها در استان افزایش یابد.

استاندار مرکزی در خصوص مراکز نگهداری ماده ۱۶ نیز افزود: این مرکز در اراک فعال شده و نیاز است در شهرستان های ساوه و زرندیه نیز فعال شود، البته تامین مکان برای راه اندازی این مرکز باید از سوی فرمانداری صورت گیرد. همچنین نیاز است دو دستگاه خودرو مناسب در اختیار ناجا در این شهرستان در راستای مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد.

آقازاده بیان کرد: نحوه توزیع اعتبارات دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان نیازمند بازنگری است تا این اعتبارات به صورت کارشناسی و با محوریت فرمانداران در استان انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مواد مخدر ساوه زرنديه مراکز ماده 16 ترک اعتیاد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر