Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه فرا رسیدن ۱۷ دی، از نشان اختصاصی محصولات و تولیدات عفاف و حجاب با عنوان صدف و با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی در فرهنگسرای سرو رونمایی می شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، به مناسبت 17 دی که واقعه کشف حجاب از سوی رضاخان در سال 1314 رخ داد، یک وبینار با مشارکت بنیاد عفاف و حجاب و فرهنگسرای سرو برگزار می شود و از نشان محصولات و تولیدات عفاف و حجاب فرهنگسرای سرو با عنوان "صدف" چهارشنبه 17دی ماه ، ساعت 10رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وبینار که با موضوع سیاستگذاری در برنامه های عفاف و حجاب و پرداختن به وقایع 17 دی و حضور شخصیت های فرهنگی و سیاسی و با مشارکت کارشناسان حوزه بنیاد عفاف و حجاب در فرهنگسرای سرو برگزار می شود، از چند کتاب منتشر شده با موضوع حجاب شامل مسئله حجاب در جمهوری اسلامی ایران و مسئله حجاب در غرب از آثار دکتر علی غلامی، کتاب های مگر چشم تو دریاست،، استانداردی برای زیبایی، زن و چالش های جامعه و خاتون و قوماندان رونمایی خواهد شد و موضوعاتی از جمله مروری بر وقایع 17 دی و شیوه های برنامه ریزی موثر در حوزه عفاف و حجاب، مسئله ‌شناسی حجاب بین روشنفکران معاصر ایرانی، سیاستگذاری فرهنگی در باره حجاب، قرآن و مسئله حجاب و مروری بر پرسش‌های نو در مطالعات اسلامی حجاب بررسی می شود.

همچنین آیت الله اختری رئیس بنیاد بین المللی عاشورا، سرکار خانم دکتر لاله افتخاری و سرکارخانم دکتر عالیا، نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست سخنرانی می کنند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: محصولات عفاف و حجاب فرهنگسرای سرو رونمایی فرهنگسرای سرو عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • حکمت عفاف و حجاب در ادیان آسمانی
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد | تیرهایی را که به سمت ما رها می شود مبارک می دانیم
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور