Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@06:17:37 GMT

نشست صمیمی نوبخت با رئیس هیئت کشتی استان گیلان

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۰۴۲۹

آفتاب‌‌نیوز :

در این نشست رضی زاده رئیس هیات کشتی گیلان در خصوص فعالیت چند ماهه هیئت کشتی گیلان بحث و تبادل نظر و همچنین با اختصاص زمین جهت احداث خانه کشتی استان در خصوص تامین اعتبار این پروژه، توضیحات کاملی را ارائه و خواستار حمایت بیشتر از این رشته با توجه به پتانسیل های موجود در استان شد .

در ادامه دکتر نوبخت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صورت گرفته در راستای رشد کشتی استان عنوان نمود که مبلغ دو میلیارد تومان جهت شروع پروژه خانه کشتی استان گیلان اختصاص و عنوان نمودند که از هیچ گونه تلاشی جهت پیشبرد این پروژه در استان دریغ نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کشتی گیلان در خاتمه ضمن قدردانی از حمایت های آقای نوبخت عنوان داشت:بنده از خرداد امسال کارخود را در راس هیات کشتی استان آغاز و و تاکید بسیاری برای توسعه زیر ساختهای این رشته المپیکی در استان داشته و به همین منظور اولین خانه کشتی اختصاصی در شهرستان انزلی را به مساحت ۸۵۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و تجهیز و نوسازی سالن شهید رجایی شهر رشت و تبدیل آن به یک پایگاه قهرمانی، از مهمترین کارهای انجام شده و اهداف ماست و امیدوایم حمایت شما عزیزان در این زمینه باعث تسریع در خدمت رسانی هر چه بیشتر در این زمینه شود.

منبع: سایت کمیته ملی المپیک

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک نوبخت کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد