Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا مرجان زاده گفت: اعمال محدودیت های قطعی گاز همه ساله ایجاد می شود و در حال حاضر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با استفاده از سوخت جایگزین هیچ گونه مشکلی در زمینه تولید برق ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا مرجان زاده، مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان هیچ گونه مشکلی در جهت تولید برق مصرف استان خراسان شمالی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه میزان برق تولیدی این نیروگاه بیش از نیاز مصرف مردم استان خراسان شمالی است، گفت: محدودیت هایی که در رابطه با مصرف گاز در نیروگاه اعمال شده است، حرکت جدیدی نبوده و هر ساله این محدودیت ها اعمال می شود.

مرجان زاده اضافه کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی پیش از مواجه با مشکلات قطعی گاز، ذخایر سوخت مایع ( گازوئیل ) را دارد که در صورت مواجه با افت فشار و قطعی گاز در فصل های سرد سال از این سوخت به صورت جایگزین استفاده می کند.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان خاطرنشان کرد: اولویت استفاده از گاز برای مصارف خانگی است و از این بابت باتوجه به ذخایر سوخت جایگزینی که که در نظر گرفته می شود، هیچ گونه مشکلی در تولید برق استان وجود ندارد.

گفتنی است؛ نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در استان خراسان شمالی  در حال حاضر با ظرفیت یک هزار و 114 مگاوات در مدار تولید قرار دارد که سوخت مورد نیاز نیروگاه گاز طبیعی و گازوئیل است و برق تولیدی این نیروگاه از طریق پست ۴۰۰ کیلوولت به شبکه سراسری متصل می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان خراسان شمالی تولید برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی

 رضا روشن ضمیرگفت: پارسال تولید گوشت قرمز عشایر استان با ۱۰ درصد افزایش به شش هزار و ۵۰۰ تُن رسید.

او گفت : با هدف حمایت دولت از دامداران عشایر پارسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد، پرداخت و جلوی کشتار بره‌های نارس و کاهش تولید گوشت در استان گرفته شد.

مدیر کل امور عشایر استان همچنین گفت : عشایر استان پارسال ۶ هزار و ۵۰۰ تن جو مدت دار شش ماهه دریافت کردند ،عشایر با نام‌نویسی در سامانه بازرگاه، نهاده دریافت می‌کنند و چند ماه پس از دریافت، بهای آن را پرداخت می‌کنند و یا در قبال آن گوشت تحویل دولت می‌دهند.

مدیر کل امور عشایری استان در ادامه اضافه کرد: علاوه بر گوشت میزان تولید شیر و لبنیات از سوی عشایر با یازده درصد افزایش به چهار هزار و ۲۰۰ تن لبنیات رسید.

عشایر خراسان شمالی ۶۳۵ هزار راس دام در اختیار دارند و با تولید ۳۰ درصد گوشت استان، ۴ درصد گوشت قرمز عشایر کشور را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تعطیلی آخرین نیروگاه زغال‌سنگ بریتانیا برای پیشبرد هدف کربن‌صفر
  • اهلی سازی دو گیاه دارویی در خراسان شمالی
  • تلاش برای شکستن خواب بذر خاویار گیاهی در خراسان شمالی
  • مشاهده علائم بیماری سفیدک انگور در تاکستان‌های خراسان شمالی
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم