Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:39:22 GMT

۵ نفر از سارقان باغ ویلاهای دزفول دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۰۵۴۳

۵ نفر از سارقان باغ ویلاهای دزفول دستگیر شدند

سرهنگ روح الله گراوندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و باغ ویلاهای اطراف شهرستان دزفول، شناسایی سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند که هویت پنج سارق حرفه‌ای را که با اجاره یک گاراژ و به وسیله یک دستگاه پژو پارس اقدام به سرقت از منازل و باغ ویلاهای دزفول می‌کردند، شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیات‌هایی جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کرده و خودروی مذکور نیز توسط مأموران توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گراوندی تصریح کرد: یک قبضه اسلحه جنگی از نوع کلاشینکف، ۶ عدد قیچی سیم بری، تعداد زیادی کارت بانکی و سیم کارت و یک تیغه قمه در بازرسی از مخفیگاه متهمان کشف شد.

کد خبر 5114732

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول نیروی انتظامی خوزستان دستگیری سارق قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آلودگی هوا آمار کرونا گرگان عکس استانها جبهه مقاومت بوشهر شهرستان کرج شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد