Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویزپور گفت: 15 کارگاه تولیدی با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در استان لرستان ایجاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناهید پرویزپور در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از برنامه های در دستور کار است و در این راستا طرح هایی اجرا شده، به طوری که با همکاری جهاد کشاورزی ۱۵ کارگاه تولیدی در استان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ایجاد این کارگاه ها زمینه اشتغال برای ۳۰۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار فراهم شده که این کارگاه ها در شهرستان های بروجرد، ازنا و الیگودرز راه اندازی شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با بیان اینکه یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان برای ایجاد این کارگاه ها هزینه شده است، گفت: از طریق وزارت جهاد کشاورزی و معاونت زنان، حمایت های لازم صورت گرفته تا این بانوان بتوانند مشغول به کار شوند.

پرویز پور خاطرنشان کرد: کارگاه ها شامل خشک کردن میوه، خیاطی، پوست کندن خشکبار و… است که هدف اصلی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار روستایی است که بر اثر کرونا آسیب دیده اند.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در بین زنان سرپرست خانوار عنوان کرد: علاوه بر اقدامات صورت گرفته در بحث اشتغال، سه هزار بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و در بین این خانوارها توزیع شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زنان سرپرست خانوار کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) در حرم مطهر؛ صحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی علیه السلام افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان نیوز، این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با هدف آماده‌سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، برپا خواهد شد.

در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی اقدام می‌کنند.

مردم متدین و شهیدپرور مشهد مقدس و نیز زائران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانند برای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی به مکان یاد شده در تاریخ و زمان مقرر مراجعه کنند.

امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده‌های علاقمند قرار گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود