Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و از طریق ویدئو کنفرانس، تعداد ۷۴ پروژه در قالب ۸۹۳ کلاس درس در سراسر کشور به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح و مورد بهره بردای قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و از طریق ویدئو کنفرانس تعداد ۷۴ پروژه در قالب ۸۹۳ کلاس درس در سراسر کشور به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح و مورد بهره بردای قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در استان سیستان و بلوچستان این مراسم که با حضور مهندس سرحدی نیا مدیرکل نوسازی مدارس استان و سایر مسئولین برگزار شد تعداد ۱۱ پروژه مورد بهره بردای قرار گرفت.

رضا سرحدی نیا مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش حاج قاسم میرحسینی گفت : باعث افتخار ماست که اولین مدرسه به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در کشور را همزمان با سالگرد شهادت همرزم شهیدش حاج قاسم میرحسینس در روستای قلعه کنگ زهک که زادگاه این شهید عزیز است افتتاح کنیم.

وی افزود: همچنین افتخار داریم که امروز ۱۱ پروژه آموزشی با ۷۸ کلاس درس را در استان سیستان و بلوچستان مزین به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح نماییم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور افتتاح مدرسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیستان و بلوچستان نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان

طی مراسمی با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج در این مراسم که در محل سالن موزه دفاع مقدس کرمان و با حضور مدير كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان كرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و شهدا و خصوصا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی سخنان کوتاهی گفت: همیشه در مسابقات فوتبال در قالب کار فرهنگی یاد شهدا را در ورزشگاه‌ها زنده نگه داشته ایم.

وی افزود: فوتبال بی خبر از گذشته نبوده است و در بطن جامعه است.

او با ذکر خاطراتی از شهدای ورزشکار بر ضرورت تداوم راه و سیره شهدا در جامعه تاکید کرد.

وی همچنین صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ادای احترام کرد.

شایان ذکر است موزه دفاع مقدس کرمان، اولین موزه دفاع مقدس کشور است که به ابتکار عمل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاسیس شده است.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد