Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ یک هنرمند اهل نیویورک طی اقدامی عجیب، مجموعه‌ عکس‌هایی که از صفحه‌ گوشی مردم و چت‌های خصوصی آن‌ها به صورت مخفیانه گرفته بود را تبدیل به کتاب کرده و برای فروش گذاشته است. این در حالی است که این کار تجاوز به حریم شخصی دیگران تلقی شده و در بسیاری از مناطق جهان دارای مجازاتی سخت است.

به گفته خود او، ایده‌ این کار سال ۲۰۱۸ زمانی به ذهنش می‌رسد که متوجه می‌شود یک پیرزن سعی دارد با استفاده از نقشه در تلفن همراه خود، مسیرش را پیدا کند و او با عکس گرفتن از صفحه گوشی این خانم، در همان لحظه اولین عکس از تلفن همراه  را ثبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد، دوسال به این کار ادامه داده و تا اوایل همه گیری کرونا مجموعا ۱۲۰۰ عکس را جمع آوری کرده است، عکس‌هایی که شامل مکالمه‌های جالب و البته خصوصی، خبر باردار شدن افراد و ابراز محبت‌های سرد یا صمیمی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، حریم خصوصی ، کتاب سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حریم خصوصی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد