Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:55:34 GMT

اصناف فاقد پروانه کسب در لرستان پلمب می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۱۱۴۲

اصناف فاقد پروانه کسب در لرستان پلمب می‌شوند

اسبکوه با بیان اینکه ۳ هزار واحد صنفی در خرم آباد پروانه کسب ندارند گفت: اصناف فاقد پروانه کسب پلمب می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر اسبکوه در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در دستور کار قرار گرفته و به همه اتحادیه ها اعلام شده که واحدهای صنفی نسبت به پروانه کسب اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واحدهایی که پروانه کسب آنها از انقضا گذشته، مهلتی در نظر گرفته شده تا اقدام به تمدید نمایند و در غیر این صورت پروانه کسب آنها ابطال می شود.

رئیس اتاق اصناف لرستان تصریح کرد: همچنین واحدهایی که پروانه کسب ندارند شناسایی و پلمب می شوند و در صورتی که اقدام به فک پلمب کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

اسبکوه عنوان کرد: در کل استان بالغ بر ۵۳ هزار واحد صنفی وجود دارد که ۱۰ هزار واحد فاقد پروانه بوده و یا مهلت انقضای آنها گذشته است که در مرکز استان از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی سه هزار واحد فاقد پروانه کسب هستند.

وی با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی در وضعیت کرونایی استان افزود: با توجه به اینکه همه شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارند همه مشاغل فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می دهند.

رئیس اتاق اصناف لرستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها تالارها فعالیتی ندارند که قرار است در صورت فراهم شدن شرایط لازم، با بخشی از ظرفیت فعالیت خود را آغاز کنند.

اسبکوه اظهار داشت: بازرسی های مستمری از واحدهای صنفی صورت می گیرد که همه ملزم رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند و در صورتی که پروتکل ها را رعایت نکنند تذکرات لازم داده می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فاقد پروانه کسب واحدهای صنفی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم

محمد افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: طی گشت بازرسی همکاران این مدیریت از واحد‌های نانوایی سطح شهر، این واحد نانوایی به دلیل فعالیت، بدون اخذ مجوز از کارگروه آردو نان و اتحادیه اصناف شهرستان متخلف شناخته شد.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف واحد‌های صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی