Web Analytics Made Easy - Statcounter

  محموله پستی فوق سری در فرودگاه امام لو رفت.

سخنگوی گمرک گفت: از دو محموله پستی بلبرینگ صنعتی و قرقره نوار پرده 6کیلو و 100 گرم تریاک توسط گمرک فرودگاه امام(ره) کشف شد.
به گزارش رکنا، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: از دو محموله پستی بلبرینگ صنعتی و قرقره نوار پرده 6کیلو و 100 گرم تریاک توسط گمرک فرودگاه امام(ره) کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لطیفی ادامه داد: این دو محموله به صورت پستی بنا بود به کشورهای استرالیا و آمریکا ارسال شود که با هوشیاری پرسنل گمرک فرودگاه امام(ره) و کنترل بسته های پستی توسط واحد ایکس ری گمرک، کشف و در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: در محموله ای که مقصدش استرالیا بود و در ظاهر سه بلبرینگ صنعتی قرار داشت، سه هزار و 600 گرم تریاک کشف شد و در محموله دیگر که در ظاهر قرقره نوار پرده به مقصد آمریکا بود نیز دو هزار و 500گرم تریاک توسط پرسنل گمرک کشف و به نیروی انتظامی برای انجام تشریفات حقوقی و قضایی تحویل شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محموله پستی تریاک اخبار حوادث استرالیا تریاک فرودگاه امام خمینی ره محموله پستی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا خودکشی عکس مرد اخبار تهران حوادث تهران کرونا بازیگر سینما و تلویزیون فیلم بورس درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد

به گزارش “ورزش سه”،  بازی نهایی ای اف سی کاپ در حالی بین الاحد لبنان و سنترال کاست استرالیا برگزار شد که بازی در استادیوم سلطان قابوس مسقط به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شد.

این بازی تقابل بین برترین تیمهای لیگ استرالیا و لبنان بود که به فینال رسیده و مقابل هم صف آرایی می‌کردند.

باوجود نمایش یک طرفه سنترال کاست، این تیم در گلزنی ناکام بود و تا دقیقه ۸۴ نتوانست دروازه حریف را باز کند. نکته جالب اینکه هدایت این تیم برعهده مارک جکسون، مربی پیشین لیدز یونایتد و دستیار مارچلو بیلسای آرژانتینی بود که  حالا تیمش را در استانه یک موفقیت بزرگ قرار داده بود.

سرانجام تیم سنترال کاست در دقیقه ۸۴ و روی یک شوت دقیق آلو کول توانستند دروازه تیم لبنانی را باز کنند و با حفظ نتیجه تا پایان بازی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

این در حالی است که در خط حمله تیم لبنانی لی اروین مهاجم  سابق تیم تراکتور نیز حضور داشت.

از فصل آینده ای اف سی کاپ به جام درجه سوم آسیا تبدیل خواهد شد و لیگ قهرمانان آسیا جای این رقابت‌ها را خواهد گرفت که ایران نیز یک نماینده در آن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • تصاویر نجومی هفدهم اردیبهشت (6 مه)
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند