Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کلنگ احداث ۴۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در قالب طرح چهل قسیم مکتب شهید سلیمانی در کرمان به زمین زده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، صبح امروز و در ایام شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی آیین کلنگ‌زنی 40 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان با حضور یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان فاطمه السادات حسینی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، سرهنگ محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان،  نماینده خانواده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از مسئولان در قالب طرح چهل قسیم مکتب شهید سلیمانی در کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: اخلاص وجودی حاج قاسم باعث شد که این شهید بزرگوار محبوبیت زیادی در بین ملت‌های جهان داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز کلنگ احداث 40 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در کرمان به زمین زده شده است گفت: این واحدهای مسکونی در قالب تفاهمنامه چهار جانبه بین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، کمیته امداد استان کرمان، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان و مرکز نیکوکاری خاتم الانبیاء (ص) و از محل اعتبارات مشترک احداث و تحویل تعدادی از مددجویان شهر کرمان می‌شود.

فرمانده سپاه استان کرمان: رویکرد رزمایش مؤمنانه به ترویج ازدواج آسان تغییر کرده است1832 سری جهیزیه به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان توزیع شداستاندار کرمان از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی تقدیر کرد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان کرمان زیاد است افزود: هزار و 500 خانوار از مددجویان کمیته امداد  در شهر کرمان فاقد مسکن هستند.

وی با بیان اینکه اکثر خانواده‌های فاقد مسکن تحت پوشش کمیته امداد زنان سرپرست خانوار و نان‌آور خانه هستند گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی کمیته امداد حل مشکل مسکن و اشتغال مددجویان است و از هر ظرفیتی در جهت حل مشکلات محرومان در این راستا استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/511/ ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان کمیته امداد استان کرمان مددجویان کمیته امداد شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌