Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@01:43:33 GMT

رسمی ؛ ستاره استقلالی سرخپوش شد + سند

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۱۴۰۹

رسمی ؛ ستاره استقلالی سرخپوش شد + سند

علی کریمی ستاره استقلالی باشگاه القطر قطر رسما با قراردادی قرضی به الدحیل پیوست تا جایگزین رامین رضاییان دیگر لژیونر فوتبال ایران، در این باشگاه شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی هافبک پیشین استقلال و تیم ملی ایران، با ترک اردوی القطر به الدحیل ملحق شد.

علی کریمی که در ابتدای فصل با ترک استقلال راهی القطر شده بود، پس از یک نیم فصل درخشان در این تیم راهی الدحیل قطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات پیرامون جدایی این بازیکن از القطر شنیده می‌شد اما کسی پیش بینی نمی‌کرد که به این سرعت انتقالش به الدحیل نهایی شود. با این حال علی کریمی سرانجام مذاکراتش با تیم قدرتمند قطری را به پایان رساند و پیراهن قرمز این تیم را برتن کرد.

نکته جالب این که بسیاری از هواداران استقلال امیدوار بودند که کریمی جذب استقلال شود اما این هافبک دفاعی خوش استایل ترجیح داد که فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد و این بار به تیم مدعی الدحیل بپیوندد.

الدحیل در ابتدای فصل رامین رضاییان را به خدمت گرفت اما در نیم فصل او را به السیلیه فرستاد و حالا به سراغ یک بازیکن ایرانی دیگر یعنی کریمی رفته است؛ بازیکنی که سابقه حضور در دیناموزاگرب، لوکوموتیو، سپاهان و استقلال را دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال الدحیل قطر علی کریمی رامین رضاییان استقلال استقلالی الدحیل قطر رامین رضاییان علی کریمی لژیونر استقلالی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش مهدی طارمی جام جهانی کریستیانو رونالدو علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است