Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا استان از کشف پرونده تهدید و اخاذی از زن جوان دارابی در کمترین زمان ممکن خبر داد این مرد شیاد آبروی زن دارابی را در فضای مجازی برده بود.
به گزارش رکنا، سرهنگ "حشمت سلیمانی بیان کرد: در پی مراجعه خانمی جوان و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر تهدید و اخاذی در شبکه‌های اجتماعی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان داراب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طبق اظهارات شاکی، شخصی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتساپ شروع به ارسال پیام کرده است و ادعا دارد که با به دست آوردن تصاویر شخصی وی قصد انتشار آن را در فضای مجازی دارد.
رئیس پلیس فتا استان افزود: کارشناسان پلیس فتا داراب با انجام تحقیقات گسترده و فنی، موفق شدند متهم که قصد اخاذی 50 میلیون ریال از شاکی داشته است را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

دستگیری شیادی که در داراب به زنان رحم نمی کرد

سرهنگ "سلیمانی" تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر بزه ارتکابی شد ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و هدف از این کار را اخاذی از شاکی عنوان کرد.
این مقام انتظامی خاطر ‌نشان کرد: کاربران شبکه‌های اجتماعی و به خصوص زنان نسبت به نگهداری تصاویر، فیلم‌های شخصی و خانوادگی در گوشی موبایل خود دقت بیشتری داشته باشند و آنها را در شبکه‌های مجازی برای دیگران حتی اعضای خانواده و بستگان ارسال نکنند؛ زیرا ممکن است در آینده مورد سوء استفاده واقع شود.
وی تصریح کرد: کاربران در صورت مواجهه با موارد مشابه و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اینستاگرام اخبار حوادث داراب اینستاگرام آبروی زن جوان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا خودکشی عکس مرد اخبار تهران حوادث تهران کرونا بازیگر سینما و تلویزیون فیلم بورس درگذشت پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است

به گزارش قدس آنلاین، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز مانند دوره‌های سی‌وسوم و سی‌وچهارم در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب» ‌ صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت ماه به صورت موقت غیرفعال است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • مشارکت ۹ هزار دانش آموز دارابی در «چهارشنبه‌های امام رضایی»
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان