Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از هرمزگان : سید علی اصغر علامه صبح سه شنبه در دیدار با خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان که با حضور مهندس محمد پور اسفندیاری نائب رئیس هیأت مدیره برگزار شد، بیان داشت:  علیرغم پتانسیل های منحصر به فرد و جذاب ولی متاسفانه از سمت هرمزگان مورد کم لطفی قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: پارسیان مظلوم و غریب واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت های خوبی از دست داده است و باید جبران شود.
علامه خاطرنشان کرد: وزارت صنعت ۴ منطقه ویژه دارد، که دو منطقه پارسیان و خلیج فارس در هرمزگان واقع شده است و باید نگاه ویژه ایی داشته باشیم. پارسیان ظرفیت های بین المللی دارد که می توان مقصد مطمئن برای سرمایه گذاران باشد.
به گفته مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، طی دو ماه اخیر ۱۵۰ هزار تن کالا صادر شده است.
باید نگاه حمایتی و پشتیبانی از پارسیان داشت، این منطقه ارزش افزوده مناسبی برای استان و کشور دارد.
وی با بیان اینکه ۱۰ پروژه سرمایه گذاری در این منطقه طی دهه فجر کلنگ زنی و آغاز خواهد شد. اضافه کرد: حداقل ۴۰۰ میلیارد تومان زیر ساخت در بهمن سال ۹۹ اجرایی خواهد شد و سایت پارسیان در حوزه تولید فعال شود و زیر ساختهای ان در سال ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: با تمامی هلدینگ های توسعه ایی مانند شستا، ساتا، بنیاد مستضعفان، سازمان بازنشستگی مکاتبه و مذاکره کرده ایم و از همه مجموعه ها برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارسیان دعوت کرده ایم.
وی با بیان اینکه کشور در شرایط خاصی قرار دارد، تصریح کرد: از ظرفیت مردم، صنایع کوچک و سرمایه گذاران در حوزه صنایع کوچک و مینی فاینری بهره می گیریم و آمادگی جذب صنایع کوچک هم داریم. لذا اعتقاد داریم باید از سرمایه گذاران کوچک حمایت و جذب کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت هرمزگان بیان داشت: بندر پارسیان موجب رونق و پویایی منطقه ویژه پارسیان و منطقه غرب هرمزگان شده است.
وی با تاکید از شرکت ها و مجموعه های توسعه ایی کشور در حوزه سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارسیان خاطرنشان کرد: باید دو واحد توسعه ایی به منطقه ویژه پارسیان ورود کنند. باید اهداف رو به سمت حمایت و بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاری واحدهای توسعه ایی رفت.

قاسمی تصریح کرد: راه اندازی بندر پارسیان می تواند رونق و توسعه غرب استان هرمزگان را رقم بزند.
وی تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به عنوان قائم مقام وزیر صمت در استان آمادگی کامل برای حمایت و پشتیبانی از منطقه ویژه پارسیان را دارد.

48

کد خبر 1473262

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان منطقه ویژه پارسیان سرمایه گذاری توسعه ایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان افزود:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکار‌ی با دیگر قوا درحال اصلاح است.
وی گفت: برخی نهاد‌های حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.
رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قرارداد‌های ضعیف است؛ همه قرارداد‌ها از جمله قرارداد‌های دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قرارداد‌ها نیز تغییر کند.

بیشتر بخوانید؛ اژه‌ای : ترخیص کالاهای اساسی از بنادر تسریع شود
استاندار هرمزگان هم در این نشست با اشاره به هزار و ۸۷ کیلومتر مرز مشترک استان هرمزگان با کشور‌های همسایه، گفت: استان در حوزه تامین امنیت سرمایه‌گذاری در زمره استان‌های برتر کشور قرار دارد.
مهدی دوستی همچنین از بهبود ۹ پله‌ای نرخ بیکاری در استان هرمزگان در سه سال گذشته خبر داد.
عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: مدیریت دوگانه دستگاه‌های دولتی در قشم با تغییر نگاه‌ها در نظام اداری رفع می‌شود.
نمایندگان شرکت‌های تولیدی و برخی کارآفریان به موانع پیش روی تولید از جمله تامین خوراک اولیه پرداختند.

دیگر خبرها

  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است