Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@07:36:29 GMT

مدیرکل جدید محیط زیست آذربایجان شرقی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۱۵۵۵

مدیرکل جدید محیط زیست آذربایجان شرقی معرفی شد

گروه استان‌ها - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، مدیرکل جدید محیط زیست آذربایجان شرقی را معرفی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رئیس سازمان محیط زیست در حکمی، مدیرکل جدید محیط زیست آذربایجان شرقی را منصوب کرد.

بر اساس این حکم، عیسی کلانتری، امروز حسن عباس نژاد را که پیش از این مدیرکل محیط زیست آذربایجان غربی، قزوین و معاون محیط زیست آذربایجان شرقی بود، به عنوان مدیرکل محیط زیست آذربایجان شرقی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور همچنین پس از جابجایی حمید قاسمی از سِمت مدیرکلی آذربایجان شرقی، هنوز حکمی برای مدیرکلی در سایر استان‌ها یا حضور در سازمان مرکزی حفاظت از محیط زیست صادر نکرده است.

افشاگری رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس از وضعیت نیروگاه مازوت‌‌سوز تهرانآغاز فعالیت کمیته تخصصی دانشجویی آب، کشاورزی و محیط زیستبرنامه‌‌های محیط زیست برای توانمندسازی گروه‌های اجتماعی تأثیرگذار

در دوران حضور قاسمی به عنوان مدیرکل در آذربایجان شرقی چندین چالش زیست محیطی در استان به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شد که موضوعات معدن طلای اندریان ورزقان، کاوه سودای مراغه، معدن مس سونگون ورزقان، پالایشگاه تبریز، نیروگاه تبریز و پتروشیمی تبریز و شهرک صنعتی چرمشهر مایان از جمله چالش‌های زیست محیطی در سال‌های اخیر مدیریت وی بود.

انتهای پیام/111/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلانتری آلودگی های زیست محیطی صنایع آلاینده کلانتری آلودگی های زیست محیطی صنایع آلاینده محیط زیست آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با تاکید بر آگاهی‌بخشی و فرهنگسازی موضوع محیط زیست در جامعه گفت: مردم باید از جنبه‌های شرعی به موضوع محیط زیست به ویژه حرمت آلوده کردن و تخریب محیط زیست آگاه باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: محیط زیست به عنوان یک مسأله جهانی باید مورد توجه جدی مسئولان کشورمان قرار داشته باشد. 

وی با بیان اینکه همه انسانها برای حفظ امنیت و سلامت خودشان باید مسائل زیست محیطی را رعایت کنند، افزود: آگاهی بخشی و فرهنگسازی در این رابطه باید در اولویت برنامه‌ها قرار داشته باشد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به اهمیت و جایگاه محیط زیست در آموزه‌های دینی و قانون اساسی، گفت: تاکنون آنگونه که باید و شاید نسبت به مسأله محیط زیست فرهنگسازی نشده است.

وی بر ضرورت آشنا کردن کودکان با مسأله محیط زیست تأکید کرد و افزود: بر اساس عقل و شرع، حفظ و تقویت منابع ملی و سرمایه‌های خدادادی برای نسل‌های آینده ضرورت دارد. 

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه مسأله محیط زیست باید هرچه بیشتر از نظر فقهی مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: قطعا مردم باید از جنبه‌های شرعی این موضوع به ویژه مسأله حرمت آلوده کردن و تخریب محیط زیست آگاه باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان