Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رئیس محترم جمهور ابلاغ شده و در واقع یک قانون است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسبقیان در مجمع انتخاباتی هیئت استان قم ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، بیان کرد: خدا را شاکرم که در مدت ده ماهی که مسئولیت فدراسیون را بر عهده گرفتم، برای دومین بار به شهر مقدس قم سفر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از رئیس هیئت برای هماهنگی و همراهی جهت زیارت حرم حضرت معصومه (س) و گلزار شهدای استان تشکر می کنم.

وی ادامه داد: انتخاب پیروزمنش را به او تبریک می گویم. مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک هم دارد زیرا نوعی خدمتگزاری است. این دیدگاه امام خمینی (ره) بود.

رئیس فدراسیون افزود: مجمع با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد که جای تشکر دارد. براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان شهرداری موظف به همکاری با ورزش های جانبازان و معلولین هستند. همچنین ایاب و ذهاب ورزشکاران طبق این مصوبه بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهزیستی است بنابراین هیئت می تواند برای برپایی ایستگاه های سلامت و رفت و آمد ورزشکاران جانباز و معلول و استفاده از سالن ورزشی بهزیستی با نهادهای مربوطه تعامل داشته باشد.

اسبقیان عنوان کرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رئیس محترم جمهور ابلاغ شده و لازم الاجرا و در واقع یک قانون است و با تغییر ریاست جمهوری نیز ماهیت این مصوبه تغییر نخواهد کرد. در این مصوبه کلیه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری و اجرای مفاد آن هستند.

وی تصریح کرد: ریاست و دبیری ستاد پیگیری مصوبه در استان ها بر عهده مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و رئیس هیئت می باشد. استاندار نیز رئیس شورای ورزش استان است. ظرفیت و فرصت های زیادی در این مصوبه وجود دارد و می بایست با تلاش از این موقعیت استفاده کنیم.

اسبقیان اظهار داشت: پیروزمنش فرد تلاشگر و پیگیری است و در شاخص های ارزیابی امتیازات خوبی را کسب کرده اما انتظار دارم در حوزه بانوان و آموزش به ویژه در بستر فضای مجازی و وبینار تلاش خود را بیشتر کنند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: وظیفه خود می دانم از تمام اعضای مجمع و برادر عزیزم منعم، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ها تشکر و قدردانی نمایم. امیدوارم با کمک تمام هیئت های استانی، فدراسیون در پارالمپیک توکیو موفق باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم