Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:55:46 GMT

مراسم معارفه مدیرکل جدید حوزه هنری

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۱۶۴۸

مراسم معارفه مدیرکل جدید حوزه هنری

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید حوزه هنری گفت: قزوین از دیرباز یک پایگاه مستحکم شیعی و گرانقدر دینی برای ایران بود. قزوین در گذشته یک مرکز هویت بخش بوده که هویت دینی و شیعی ما را با ابزار‌های مختلف فرهنگی هنری و دیگر ابزار‌ها تقویت کرده است و شهدای این استان از بزرگان انقلاب اسلامی بودند که از این استان نقش آفرینی کردند و بزرگان زیادی در حوزه فرهنگ و هنر از این خطه رشد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس حوزه هنری افزود: گر بخواهیم که بیش از همه به موضوعیت هنر در استان تاکید کنیم باید این تاکید را بر عقبه سنتی و اصالت هنری استان معطوف کنیم و به دنبال احیا آن باشیم.

وی ادامه داد: تاریخ هنر استان با هنر خطاطی و خوشنویسی پیوند خورده و شاید بتوان گفت مهمترین مرکز هنری ما در شاخصه خوشنویسی شهر قزوین است.

دادمان عنوان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی به عنوان یک پایگاه همیشه حزب اللهی برای هنر موظف است نامه امام به خانواده شهدای هنرمند را چراغ راه خود بداند.

مرادی معاون راهبری حوزه هنری انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: استان قزوین صاحب پیشینه و هویت غنی در علم و ادب و فرهنگ است و شخصیت‌های بزرگ و پر عظمتی در همه حوزه‌ها به خصوص علما و شهدا که تقدیم انقلاب کرده است.

وی اضافه کرد: این هویت قوی و غنی استان قزوین در کنار روحیه جوان گرایی که در هنر انقلاب اسلامی به آن نیازمندیم و امروز با حضور یک هنرمند جوان و انقلابی بهره میبریم میتواند تغییرات و تحولات خوبی برای استان باشد.

مرادی در ادامه گفت:حوزه هنری استان قزوین به عنوان مرکز رشد هنر انقلاب اسلامی و پایگاه حضور نیرو‌های هنرمند و انقلابی ساخته خواهد شد.

در پایان این مراسم هم از اقای هوشمند مدیر کل سابق حوزه هنری تقدیر شد و مدیر کل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تودیع و معارفه حوزه هنری قزوین هنر انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین