Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاسه ، قاشق و چنگال مهاتما گاندی که در دهه 1940 میلادی در زندان با آنها غذا می خورد در یک حراجی بریستول انگلیس به مبلغ 60 هزار پوند فروخته شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل، این حراج تنها کمی پس از فروش عینک های گاندی به قیمت 260 هزار پوند صورت گرفت.
مهاتما گاندی رهبر سیاسی و معنوی هندی‌ها بود که ملت هند را در راه آزادی از استعمار امپراتوری بریتانیا رهبری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در طول زندگی‌اش استفاده از هر نوع ترور و خشونت را برای رسیدن به مقاصد رد می‌کرد.
"اندور استوو" حراج این وسایل راچنین توصیف کرد : این قطعات نشانی از رفتار تحقیر آمیز تاریخ است . یک کاسه فلزی بسیار ساده در اختیار یکی از برجسته ترین چهره های تاریخ معاصر قرار داشته و در آن غذا می خورده است. فکر انکه او هر روز در این کاسه غذا می خورد شگفت انگیز است.

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسکانیوز،‌ شنبلیله گیاهی است که به طور سنتی برای درمان بیماری ها از جمله ریزش مو استفاده می شود. برخی تحقیقات نشان می دهد که ممکن است شنبلیله در واقع برای جلوگیری از ریزش مو مفید باشد.

دلایل احتمالی اثرگذاری شنبلیله منبع غنی از پروتئین:

شنبلیله منبع خوبی از پروتئین است که برای سلامت مو ضروری است. کمبود پروتئین می تواند منجر به ضعیف شدن و شکنندگی مو شود.

سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی:

شنبلیله حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مختلفی از جمله آهن، ویتامین B6، اسید فولیک و نیاسین است که همگی برای سلامت مو مهم هستند. کمبود این مواد مغذی می تواند منجر به ریزش مو شود.

خواص ضد التهابی:

شنبلیله دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به کاهش التهاب پوست سر کمک کند. التهاب پوست سر می تواند یکی از عوامل ریزش مو باشد.

هر آنچه باید در مورد ریزش مو بدانید | روش‌های جدید برای درمان ریزش مو

نحوه استفاده از شنبلیله برای مو ماسک مو:

می توانید از پودر شنبلیله برای تهیه ماسک مو استفاده کنید. برای تهیه این ماسک، ۲ قاشق غذاخوری پودر شنبلیله را با ۲ قاشق غذاخوری ماست یا روغن نارگیل مخلوط کنید. مخلوط را به پوست سر و موهای خود بمالید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند. سپس با شامپو بشویید.

آب شنبلیله:

همچنین می توانید از آب شنبلیله برای شستشوی موهای خود استفاده کنید. برای تهیه آب شنبلیله، ۲ قاشق غذاخوری دانه شنبلیله را به مدت یک شب در آب خیس کنید. صبح روز بعد، دانه ها را صاف کرده و از آب برای شستشوی موهای خود استفاده کنید.

مصرف خوراکی:

می توانید شنبلیله را به صورت خوراکی نیز مصرف کنید. شنبلیله را می توان به عنوان ادویه در غذاها استفاده کرد یا به صورت مکمل مصرف کرد.

موارد احتیاط در مصرف شنبلیله

اگر به شنبلیله حساسیت دارید، از استفاده از آن خودداری کنید. زنان باردار یا شیرده باید قبل از مصرف شنبلیله با پزشک خود مشورت کنند.

کد خبر 847415 برچسب‌ها خواص مواد غذایی موی سر سبزی خبر مهم

دیگر خبرها

  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • (ویدئو) کروکودیلی که در چنگال شیر‌ها گرفتار و تکه پاره شد