Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود داودآبادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اینکه گروه‌های جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا با تمام توان برای مقابله با این ویروس منحوس وارد میدان شدند، گفت: گروه‌های جهادی استان قم در این چند ماه طیف وسیعی از خدمات را ارائه کرده و صحنه‌های بی بدیلی از خدمت، ایثار و فداکاری را خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به قرار گرفتن در ایام نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش، افزود: به لطف و مدد الهی و با همت جهادگران همیشه در صحنه استان قم طرح کنترل هوشمند خانگی ویروس کرونا که متبرک است به نام این سردار شهید طی یک ماه گذشته در قم عملیاتی شد که در این مدت شاهد آثار بسیار مثبت این طرح در کنترل و کاهش آمار مبتلایان و فوت شدگان این ویروس هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در طرح شهید سلیمانی بیش از ۳۰۰ گروه جهادی با دو هزار و ۷۹۸ جهادگر فعال اعم از متخصصین، پزشکان، پرستاران و بهروزان با حمایت از بیماران کرونایی از شیوع بیشتر این ویروس در استان قم پیشگیری کردند و این طرح تا سفید شدن رنگ استان درباره ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، گفت: نهضت کمک مومنانه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این ایام ادامه داشته است.

داودآبادی با بیان اینکه بسیجیان و گروه‌های جهادی با تمام توان پای کار انقلاب و نظام اسلامی هستند، افزود: در این مدت گروه‌های جهادی با حمایت سازمان بسیج سازندگی و خیرین بالغ بر ۹۵۰ بسته معیشتی، ۵۲ دستگاه تبلت و ۸۷ بسته لوازم‌التحریر، بیش از ۲۰۰ عدد انواع پوشاک و کفش، سه هزار و ۹۰۰ بسته بهداشتی و ۲۰۰ بسته اقلام دارویی را به خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا اهدا کرده و به تعمیر و مرمت پنج خانه مسکونی نیز پرداختند.

کد خبر 5114386

منبع: مهر

کلیدواژه: قم بسیج سازندگی سپاه قم کمک مومنانه گروههای جهادی قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا گرگان عکس استانها جبهه مقاومت بوشهر شهرستان کرج شهرکرد گروه های جهادی ویروس کرونا استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی