Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پارسایی، سرمربی تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت پس از پیروزی این تیم برابر هوانیروز گفت: گروه ما در این دور به گروه مرگ معروف است. این که همه تیم ها شانس صعود دارند، بازی ها را جذاب می کند.

مجید پارسایی در ادامه اظهار کرد: بازی خوبی بود. انتظاراتی که از بچه‌ها داشتیم در زمین بازی پیاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط، شرایط خاصی است و تیم‌ها به دنبال کسب سهمیه صعود از این گروه هستند و این مسئله می‌تواند روی کیفیت بازی‌ها تاثیر بگذارد.

وی افزود: امیدواریم شرایط هم از لحاظ داوری هم از لحاظ نظارت و هم از حیث برگزاری مسابقات طوری پیش بروند که حقی از تیمی ضایع نشده و تیم‌هایی که شایسته هستند به مرحله بعد صعود کنند.

سرمربی خائیز دهدشت در پایان اضافه کرد: گروه ما در این مسابقات گروه مرگ لقب داشته است و همه تیم‌ها شانس صعود دارند. این موضوع مسابقات را جذاب می‌کند. امیدواریم حق به حقدار برسد.

تیم فراز بام خائیز دهدشت در نخستین بازی دور برگشت سی و سومین دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان با نتیجه ۲۸ بر ۱۸ به برتری رسید.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر هندبال آقایان؛
فراز بام خائیز دهدشت مرحله دوم دور برگشت را با پیروزی آغاز کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر خائیز دهدشت تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

جواد نکونام سرمربی استقلال اظهار داشت: تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. 

او ادامه داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه می کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. 

او افزود: با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول