Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:13:30 GMT

خرید انگشتر مردانه نقره اصل

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۱۹۶۴

خرید انگشتر مردانه نقره اصل

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خرید انگشتر مردانه نقره اصل از سایت زرسی که کیفیت ساخت رکاب انگشتر نقره مردانه به صورت کاملاً دستساز با نقره استرلینگ یا نقره عیار ۹۲۵ را تضمین می‌کنند، مزایای زیادی دارد. این مجموعه با استفاده از طرح‌های دلنشین، انگشترهای مردانه متفاوت و بسیار زیبا را با استفاده از مرغوب ترین نگین انگشتر قیمتی و نیمه قیمتی گردآوری نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های زرسی بوده و این مجموعه بخاطر اعتماد و حمایت مردم همواره سعی بر این داشته تا جواهراتی را با بالاترین کیفیت عرضه نماید.

انگشتر نگین دار مردانه شیک، جزو زیورآلاتی است که به دست شما زیبایی خاصی می‌بخشد. زمانی که نگین انگشتر زیبایی روی رکاب انگشتر نقره مردانه تعبیه می‌شود، آن انگشتر مردانه را به یک جواهر لوکس و جذاب تبدیل می‌کند.

انگشتر مردانه نقره یکی از محبوب ترین زیورآلات در بین آقایان است و به همین خاطر دانستن یک سری موارد درباره خرید انگشتر مردانه نقره مانند اینکه انگشتر مردانه نقره اصل چه ویژگی‌هایی دارد که باعت می‌شود آقایان آن را به انگشتر مردانه طلا، پلاتین، استیل و… ترجیح بدهند و اینکه ساده‌ترین روش تشخیص انگشتر نقره اصل از بدل چیست؟ از آنجایی که دانستن این موارد می‌تواند از عوامل موثر در خرید موفق انگشتر نقره مردانه دست ساز گران قیمت و ارزان قیمت باشد. به همین خاطر در ادامه به این موارد می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.

انواع انگشتر نقره مردانه با نگین بزرگ و کوچک، در رنگ و طرح‌های مختلف در بازار موجود است. تناسب میان دست و انگشتر نکته بسیار مهمی در انتخاب انگشتر مردانه شیک است اگر دستان ظریفی دارید بهتر است از انگشتر با نگین کوچک استفاده کنید و در یک دست درشت هم انگشتر با نگین درشت و سنگین جلوه‌ای زیبا و شکوهمند خواهد داشت. پس همیشه تناسب میان این دو را در نظر داشته باشید.

استفاده از انگشتر نقره مردانه شیک برای بسیاری از مردان با هدف زیبایی و یا به دلیل خصوصیاتی که دارد، مهم است.

برخی از مهمترین خصوصیات انگشتر نقره مردانه شیک عبارتند از:

۱. انگشتر مردانه نقره هرگز از مد نمی‌افتد

یکی از مزایای برتر خرید انگشتر مردانه نقره اصل این است که شما هرگز نگران این نیستید که مبادا این نوع انگشتر در سال آینده در دسترس نباشند.

نقره هزاران سال است که وجود دارد و از بین نمی‌رود، رنگ بسیار زیبایی هم دارد.

۲. انگشتر نقره مردانه شیک، همه کاره است

امروزه انگشترهای نقره با طرح‌های مختلف در بازار موجود است. آقایان براساس سلیقه‌ای که دارند می‌توانند نسبت به خرید انگشتر نقره مردانه اقدام کنند.

انگشتر نقره مردانه اصل بخاطر ظاهر زیبایی که دارد، می‌تواند در هر موقعیتی مورد استفاده قرار بگیرد و یا با هر لباسی پوشیده شود.

انگشترهای نقره بیش از حد درخشان و زرق و برق دار نیستند، اما هنوز نشانی از ظرافت را دارا می‌باشد. این که آیا شما می‌خواهید در یک عصر زیبا یا فقط برای خرید به بیرون بروید انگشتر مردانه نقره اصل بیش از حد مناسب می‌باشد.

انگشترهای نقره با نگین‌های مختلفی در بازار موجود است. از نگین‌های پرطرفدار انگشتر نقره مردانه می‌توان به نگین فیروزه، نگین عقیق، نگین یاقوت و … اشاره کرد. استفاده از سنگ‌های قیمتی به عنوان نگین انگشتر به دلیل دارا بودن خصوصیات ویژه و بهبود سلامتی رایج می‌باشد. حالا اگر نگین زیبایی هم بر روی رکاب انگشتر نقره سوار شده باشد، جذابیت انگشتر را چند برابر می‌کند و شما می‌توانید علاوه بر خواص فراوان نگین انگشتر، از زیبایی آن انگشتر نقره مردانه هم لذت ببرید.

۳. انگشتر نقره مردانه ارزان‌تر از طلا و پلاتین

انگشترهای نقره به خاطر قیمتی که دارند به شما این امکان را می‌دهد تا کلکسیون انگشترهای خود را با سرعت و نسبتاً ارزان بسازید.

از طرف دیگر طلا و پلاتین بسیار گران قیمت هستند. به خصوص طلا فلزی است که به راحتی با هر لباسی ست نمی‌شود. به این معنی که استفاده از آن تا حدودی محدود است.

۴. فواید زیاد انگشتر مردانه نقره اصل

براساس توصیه آموزه‌های اسلامی استفاده از انگشتر نقره برای مردان بسیار مناسب است. زیرا نقره خاصیت آرام بخش دارد. استفاده از نقره برخلاف طلا برای سلامتی آقایان بسیار مفید می‌باشد.

۵. انگشتر مردانه نقره به مراقبت زیاد نیازی ندارند

به عبارت ساده مراقبت از انگشتر مردانه نقره آسان است.

اگر بعد از مدتی انگشتر نقره لکه دار شدند، روش‌های بسیار آسان و ارزان برای تمیز کردن و جلا دادن به نقره در خانه وجود دارد.

۶. انگشتر مردانه نقره استرلینگ برای پوست شما بی خطر است

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که پوستتان به هر چیزی از جمله طلا یا پلاتین حساسیت دارد در اینجا خبر خوبی برای شما محسوب می‌شود. فلز نقره دوست خوبی برای پوست است از این رو هر گونه حساسیت به گوش یا پوست شما را کاهش می‌دهد و بطور کلی جواهرات نقره استرلینگ مثل انگشتر نقره، گوشواره نقره، دستبند نقره و… خاصیت ضد حساسیت دارند.

نقره و مس هردو مانند برنج و نیکل هستند و پوست شما را شاداب می‌کنند.

تشخیص انگشتر نقره اصل از بدل با نشانه‌های حک شده روی رکاب انگشتر

یکی از مواردی که در تعیین قیمت انگشتر مردانه نقره نقش دارد، عیار نقره است که معمولاً اگر عیار نقره بالا باشد، کیفیت و قیمت انگشتر بیشتر می‌شود.

اگر در زمان خرید انگشتر مردانه نقره آن را بررسی کردید، حتماً به عددی که روی این رکاب انگشتر نقره درج شده برخورد کرده اید. بله درست متوجه شدید عدد ” ۹۲۵ “، خوب معنی این عدد چیست؟ این عدد نشان می‌دهد که این انگشتر نقره از نقره‌ای با عیار ۹۲۵ یا نقره استرلینگ ساخته شده است.

اگر انگشتر نقره شما دارای نشان نبود باید آن را بررسی کنید. معمولاً علائم تشخیص انگشتر نقره اصل، عدد ۸۰۰ و ۹۲۵ و حرف s می‌باشد که Silver یا Sterling را نشان می‌دهد. با استفاده از عیار نقره نیز می‌توانید اصل بودن آن را تشخیص دهید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5114658

منبع: مهر

کلیدواژه: زیورآلات قیمت نقره انگشترسازی کسب و کار تبلیغات صنعت خودروسازی گروه خودروسازی سایپا باطری خودرو دکوراسیون منزل بورس قیمت خودرو تولید نرم افزار قطعات خودرو بیمه شخص ثالث انرژی استخدام اینترنت انگشتر نقره مردانه رکاب انگشتر نقره انگشترهای نقره نگین انگشتر مردانه شیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال نقره برای سهیلا منصوریان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته  با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت.

مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان