Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@18:06:40 GMT

اندر مصائب روستای آبشیرین گچساران

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۱۹۹۵

اندر مصائب روستای آبشیرین گچساران

عضو شورای روستای آبشیرین گچساران گفت: مردم روستا به طور مداوم اعتراض ها و گلایه ها در بحث مشکلاتشان دارند،اما متاسفانه مسئولین ککشان هم نمی گزد و پاسخگوی مشکلات اهالی این روستای قشقایی نشین نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسیح قلی زاده، عضو شورای روستای آبشیرین گچساران در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص مشکلات این روستا گفت: برخی از لوله های آب شرب روستای آبشیرین حدود دوماه شکسته بودند و هدر روی آب داشتند که چند روز پیش نیز با پیگیری های فراوان به هرحال متولیان امر مراجعه کردند و شکستگی را در سه نقطه ترمیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با این وجود هنوز دو نقطه دیگر این روستا باز هم با مشکل شکستگی لوله آب مواجه است، این درحالی است که بعضا این شکستگی لوله ها علاوه بر هدروی آب، موجب شده است که آب به زیر برخی خانه ها هم نفوذ کند و بعضا مشکلات و خساراتی را برای ساکنین روستا نیز بوجود بیاورد.

قلی زاده در ادامه تصریح کرد: از دیگر مشکلات مردم روستا نیز همین بحث روشنایی روستای آبشیرین است که همچون یک قبرستان تاریک و ترسناک است، هنگام شب خانواده ها جرات ندارند از درب خانه بیرون بزنند، در کوچه های آبشیرین باید با چراغ قوه و نور گوشی موبایل حرکت کرد.

وی ادامه داد: هربار به مسئولین مراجعه می کنیم، التماس می کنیم، نامه می نویسیم و هر بار هم بهانه های مختلف و وعده های سرخرمن تحویل مان می دهند،الان بیش از سه سال است که عضو شورای این روستا هستیم و به هرحال مردم روستا از بنده انتظار دارند که مشکلاتشان را پیگیری کنیم،اما فریادمان را هیچ مسئولی نمی شنود.

عضو شورای روستای آبشیرین گفت: بنابراین تاریکی کوچه های آبشیرین بیش از پیش روستائیان را در رنج عذاب قرار داده است و حتی در برخی مکان ها پایه برق هم وجود ندارد اگرچه مردم درخواست داده اند اما متولیان فقط اقدام به حفر گودال جهت نصب پایه برق کرده و دیگر پشت سرشان را هم نگاه نکردند، بنابراین هرچه پیگیر این مشکل می شویم گوش شنوایی نیست و راه به جایی نمی بریم.

قلی زاده در ادامه افزود: الان هم مدتی است که بنیاد مسکن اقدام به حفر کانال هایی جهت دفع آب های سطحی در روستا انجام داده است و مقداری مصالح هم پای کار آورده اند که عمیات اجرایی را آغاز کنند؛ اما متاسفانه هنوز هم نیمه کاره رها شده و توجهی هم نکرده اند.

وی تصریح کرد: با این حال راه تردد مردم روستا بسته شده است و مردم به طور مداوم اعتراض ها و گلایه ها دارند، اما متاسفانه مسئولین ککشان هم نمی گزد بنابراین چند بار هم به جهت پیگیری و رفع مشکلات روستائیان، شخصا حضوری خدمت برخی مسئولین شهر رسیدم که باز هم بی توجهی می کنند و پاسخگوی مشکلات اهالی این روستای قشقایی نشین نیستند.

قلی زاده ادامه داد: با این وجود نیز حفاری هایی هم در کوچه های روستا انجام گرفته که بدون آسفالت و ترمیم رها شده و تردد اهالی روستا را مختل کرده اند، به هرحال از مسئولین استان و شهرستان عاجزانه تقاضا داریم که نگاهی هم به مردمان مظلوم این منطقه داشته باشند و در جهت رفع مشکلات این منطقه بیشتر از این توجه و همت کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روستای آبشیرین مردم روستا عضو شورای قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود