Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@12:33:54 GMT

غیبت «اورکا» ربطی به اعتراض علیدوستی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۲۰۳۷

صراط: در پی انتشار لیست متقاضیان حضور در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر نبودن نام فیلم سینمایی «اورکا» با بازی ترانه علیدوستی در این لیست، خبر‌هایی مبنی بر حذف فیلم به دلیل یادداشت این بازیگر در سال گذشته و انتقادش از جشنواره منتشر شد.

به گزارش صبا، اما سحر مصیبی کارگردان فیلم گفت: علت شرکت نکردن فیلم در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر انجام مراحل فنی و به طور خاص مرحله ویژوآل افکت یا جلوه‌های ویژه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: درست است که فیلمبرداری این فیلم سال گذشته به اتمام رسیده است، اما از فروردین‌ماه وارد مراحل فنی شده و به علت سنگین بودن جلوه‌های ویژه آن، این مرحله هنوز به پایان نرسیده است.

این کارگردان در پایان اظهار کرد: حضور نداشتن فیلم اصلا به یادداشت سال گذشته ترانه علیدوستی ربطی ندارد، نمی‌دانم چرا برخی خبرگزاری‌ها دوست دارند با چنین شایعاتی خبر‌های خود را پر کنند.

ترانه علیدوستی سال گذشته هم‌زمان با نزدیک شدن به جشنواره سی و هشتم با انتشار یادداشتی در فضای مجازی نوشت: «شش سال حتی به عنوان مهمان هم به جشنواره فجر نرفتم. امسال هفتمین سال است. خوشحالم که امروز ماهیت این پروپاگاندای غیرسینمایی و دولتی برای تعداد زیادی از همکارانم روشن شده. با افتخار در کنار آنها، بعد از این هم فجر و افتخاراتش را به اهل خودش واگذار می‌کنم.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی فیلم فجر ترانه علیدوستی جشنواره فیلم فجر صراط سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

در رده سنی بالای ۱۹ سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و با زمان ۴.۲۱۷ ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد.

پس از او، رومینا سالک و مژده شعبانی به عنوان دوم و سومی بسنده کردند. رکورد پیشین هم در اختیار ترانه احمدی با زمان ۴.۲۸۰ ثانیه بود.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال، پریناز زکریا، ریحانه مصطفایی و زهرا صادقیان سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.

کد خبر 6095443

دیگر خبرها

  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید/کارکنان در طلب حقوق بیشتر
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد