Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مسعود نوروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  ۷۸ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته به این آمار افزوده شده است.

وی خاطر نشان کرد: ٩٠ بیمار مبتلا به ویروس کرونا به دلیل وخامت حال در بیمارستان های استان گیلان تحت مراقبت های ویژه هستند.

وی با اشاره به نقش ورزش و تغذیه سالم در تقویت سیستم ایمنی بدن بیان داشت: در کنار رعایت توصیه های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از جمله فاصله گذاری اجتماعی، شستن مرتب دست ها و استفاده از ماسک باید به ورزش و تغذیه سالم نیز توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر این مطلب که نباید از نقش ورزش غافل شد، اظهار داشت: انجام حرکات ورزشی ترجیحا در منزل با توجه به شرایط کرونا بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده از میوه و سبزی و پرهیز از فست فود و مواد غذایی آماده باید مورد توجه مردم باشد.

 مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۲۰ نفر رسید،  تاکنون یک میلیون و ۲۹ هزار و ۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

 ۴۸۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۷ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۴۱۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

مجموع جانباختگان بر اثر بیماری کووید ١٩ در ایران به ۵۵ هزار و ۷۴۸ نفر رسید.

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا گیلان رشت ویروس کرونا گیلان اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم