Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست شهرداری بندر امام خمینی (ره) با تایید ضرب و شتم کارگر خدمات شهری توسط مسئول کارگاه ناحیه ۳ خدمات شهری گفت: عامل ضرب و شتم این کارگر اخراج شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر امام خمینی(ره) ، به گفته شاهدان روز گذشته برخورد فیزیکی سرکارگر شرکتی شهرداری بندر امام خمینی(ره) با یک کارگر سبب راهی شدن وی به بیمارستان می‌شود و با انتشار فیلم بستری شدن وی در بیمارستان و فضای مجازی، گروه‌های مختلف مردمی نسبت به برخورد ناشایست سرکارگر، واکنش نشان داده و آنرا محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کارگران و شاهد این ماجرا درباره جزییات این حادثه به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: روز گذشته کارگران برای ثبت اثر انگشت دستگاه جدید، به شرکت مراجعه کرده بودند و همکار ما در حال صحبت با رئیس شرکت که در اتاق حضور داشت، بود.

وی افزود: سرکارگر بدون زمینه قبلی به سمت کارگر آمد و با برخورد ناشایست به وی گفت از اتاق بیرون برو. سپس برخورد لفظی و فیزیکی با کارگر کرد. به طوری که کارگر روی زمین افتاده و  حمله عصبی شدید و تشنج  در کارگر می‌شود.

این کارگر شهرداری بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: این سرکارگر سابقه برخورد نادرست با کارگران را دارد ولی چکار کنیم به خاطر ترس از بیکاری و مسائلی دیگر که قابل عنوان نیست، هیچ وقت کسی حرفی نمی‌زند و به مسئولان شرکت و شهرداری طرح شکایت نکردیم.

ضرب و شتم شدید 2 جنگلبان گیلانی در درگیری با قاچاقچیان؛ حال یکی از جنگلبانان مساعد نیست‌سفره خالی کارگران در روزهای گرانی و کرونایی؛ حقوق کارگران شهرداری خرم‌آباد 6 ماه معوق مانداعتراض کارگران راسک به عدم پرداخت حداقل حقوق‌ کار / صنوف بیشتر از یک میلیون تومان حقوق نمی‌دهندکارگران فصلی اردستان غوطه‌ور در مشکلات/پیگیری مشکلات کارگران ساختمانی و فصلی کیست؟

عامل ضرب و شتم کارگر خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی(ره)، اخراج شد

مرتضی خرمی سرپرست شهرداری بندر امام خمینی(ره)‌ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره جزییات این حادثه تاسف‌بار اظهار داشت: روز گذشته کارگر خدمات شهری توسط مسئول کارگاه ناحیه 3 خدمات شهری مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی افزود: هیچ عاملی نباید منجر به برخورد فیزیکی با کارگر شود. ضوابط حاکم بر رابطه کارفرما و کارگر به طور کامل بر مبنای احترام متقابل است و در مواردی هم که کارگران در انجام وظایف محوله کوتاهی کنند، قانون نحوه برخورد را مشخص کرده است.

خرمی در ادامه تاکید کرد: به هیچ عنوان، هیچ پرسنل یا مسئولی حق برخورد فیزیکی در محل کار را ندارد. این عمل خارج از عرف و شئونات انسانی و برخلاف رفتارهای سازمانی و کرامت انسانی بوده و همواره محکوم است.

مهندس خرمی با بیان اینکه مسئول کارگاه بعد از تحقیقات میدانی از کار اخراج شد، بیان داشت: پس از تحقیقات به عمل آمده از مسئول ناحیه 3 خدمات شهری و بر اساس اظهارات شاهدان عینی، یکی از نیروی‌های شرکتی که سرپرستی کارگاه ناحیه 3 خدمات شهری را به عهده داشت، برای چندمین بار مرتکب رفتار غیر سازمانی شده و با وجود تذکرها و توبیخ‌های قبلی، عمل ناشایست خود را تکرار کرده و با یکی از کارگران خدمات شهری برخورد فیزیکی انجام داده است و دستور اخراج مسئول کارگاه را به واحد کارگزینی شرکت ابلاغ کردیم.

سرپرست شهرداری بندر امام خمینی (ره) در پایان گفت: شرایط جسمی نیروی خدمات شهری مساعد توصیف است و وی بلافاصله به درمانگاه منتقل و پس از معاینات اولیه و خدمات پزشکی، راهی منزل شد.

انتهای پیام/338/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری بندر امام خمینی ره کارگر خدمات شهری برخورد فیزیکی مسئول کارگاه ضرب و شتم اخراج شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، یک کارگر رفتگر شاغل در شهرداری بر اثر حادثه تصادف درگذشت.
 

 او با بیان اینکه رفتگر جان‌باخته «موسی شیرویه» نام داشت و متاهل بود، گفت: راننده خودرو سواری به دلیل لغزندگی خیابان و بی‌احتیاطی بعد از برخورد به جدول میانی خیابان به آقای شیرویه برخورد کرده است.

او تاکید کرد: رفتگران بیشترین تلفات انسانی را حین انجام کار بر اثر برخورد با خودرو دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم