Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبری عراقی شفق نیوز, مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق امروز فعالیت هاشم داود، مشاور خود را پس از صحبتهایش درباره سردار شهید قاسم سلیمانی به حال تعلیق در آورد.

هاشم داود در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی انگلیسی بی.بی.سی گفته بود که سردار سلیمانی معتقد بود که او مسئول عراق است و هر طور که می‌خواست به عراق وارد و خارج می‌شد و اصول کلی دولت عراق از اولویت‌های او نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع دولتی به خبرگزاری شفق نیوز گفته است: «الکاظمی همچنین تصمیم گرفته است درباره این سخنان تحقیقاتی آغاز شود.»

هاشم داود امروز بیانیه ای صادر کرد و توضیح داد که «این مصاحبه مطبوعاتی در چارچوب یک فیلم ضبط شده و بیش از دو ماه پیش ضبط شده بود.»

او افزوده بود: «من در این فیلم به عنوان یک پژوهشگر و دانشگاهی متخصص در امور عراق با حرارت صحبت کرده بودم و به عنوان یک مقام رسمی صحبت نکرده بودم. آنچه در این صحبتهای من مطرح شده از باب این است که اطلاعاتم را از تحقیقات انجام شده در سالهای گذشته گرفته ام و لزوماً اطلاعات دولتی نبود.»

هاشم داود بر پایبندی به استانداردهای دولت ملی عراق و گفتمان رسمی و اصول آن تأکید کرد و گفت هرگونه ابهام یا برداشت بد در این موضوع هدفمند نبوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی سردار شهید سلیمانی هاشم داود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا

رزمندگان مقاومت اسلامی عراق روز جمعه یک هدف حیاتی را در حیفا در داخل فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای با بیان اینکه هدف‌گیری توسط هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد، تاکید کرد: در تکمیل مرحله دوم عملیات برای مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم فلسطین در غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی به انهدام سنگرهای دشمن ادامه خواهیم داد.

چهارشنبه گذشته، مقاومت عراق تصویری منتشر کرد که نشان می‌داد چندین پهپاد آن در حال پرواز به سمت شهرک «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی هستند.

براساس گزارش رای الیوم، رسانه‌های نظامی مقاومت این تصویر را با این عبارت ضمیمه کرده‌اند که «رعب و وحشت هنوز تمام نشده است و بیشتر است» که اشاره دارد به اینکه مقاومت با توجه به تداوم خصومت اشغالگران و در حمایت از غزه و مقاومت آن به عملیات خود علیه اهداف اشغالگران ادامه می‌دهد.

پیش از این، مقاومت در ۲۰ آوریل اعلام کرد که ۲ عملیات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین انجام داده است.

مقاومت عراق توضیح داد که مجاهدان آن در یک عملیات هدف حیاتی اسرائیل را در ایلات و در عملیات دیگر پایگاه هوایی عوبدا متعلق به رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود