Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمد صالحی، فرمانده انتظامی خوزستان ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری فارس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگاران این خبرگزاری اظهار کرد: چندی پیش کلیپ‌هایی از استان‌های دیگر در خصوص زورگیری و سرقت در استان خوزستان منتشر می‌شد و احساس ناامنی را بین مردم تشدید می‌کرد.

وی افزود: از روز اولی که در این جایگاه منصوب شدم تمام تلاش‌ خود را کردیم تا بتوانیم احساس امنیت را به جامعه برگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امنیت در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این راستا به اقدامات سخت و نرمِ رسانه‌ای نیاز بود و تمام تلاش‌ خود را در این حوزه‌ها به کار بستیم و همه در مجموعه انتظامی استان پای کار آمدند.

وی افزود: نیروی انتظامی تمام توانش را پای کار آورد و خدا را شاکریم که در خیابان‌ها، میادین شهر وحتی نقاط خلوت شهر گشت‌های پلیس برقرار شد.

سردار صالحی در ارزیابی شرایط امنیت استان بیان کرد: در حال حاضر یک احساس رضایتمندی در جامعه موجود است.

پلیس راهور 

فرمانده انتظامی استان خوزستان عنوان کرد: نیروهای راهور ما در زمان محدودیت‌ها به صورت مستمر در حال رصد پلاک‌های غیربومی بودند تا آن‌ها را عودت دهند و اگر این تلاش‌های شبانه‌روزی نبود شاهد وضعیت فعلی کاهش کرونا نبودیم.

وی افزود: همکاران ما در حوزه امنیت در کنار عزیزان حوزه سلامت دست به دست هم دادند و با یک تعامل و هم‌افزایی به این نتایج رسیدیم.

کمپ ماده ۱۶

صالحی بیان کرد: در حوزه امنیت عمومی همکاران ما از سال 96 در حال تلاش بودند تا کمپ ماده ۱۶ را راه بیفتد و عزیزان سپاه نیز به قضیه ورود کردند و در ساماندهی معتادان متجاهر بسیار تاثیرگذار بود البته مشکلات زیرساختی در این زمینه وجود دارد که اگر برطرف شوند این معضل را میشود به نتایج مطلوبی رساند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: در برخورد با مواد مخدر هم کارهای خوبی صورت گرفته است و از ابتدای سال تا اکنون ۹ تن مواد مخدر کشف کرده‌ایم.

فضای مجازی

صالحی در شرح اهمیت کارکرد فضای مجازی گفت: امروزه فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده است اگر بتوانیم ورود بهتری را در این حوزه داشته باشیم در راستای ارتقا احساس امنیت و امنیت عمومی جامعه موثر خواهد بود تا مردم حداقل در حوزه امنیت دغدغه‌ای نداشته باشند و مجرمان طراوت، نشاط و شادابی را از جامعه نگیرند.

وی افزود: انشالله بتوانیم فضای امن و آرامی را در خوزستان داشته باشیم.

رسیدگی به شکایات مردمی

فرمانده انتظامی خوزستان در پاسخ به چگونگی بررسی شکایات مردمی بیان کرد: مردم هر شکایت یا پیشنهادی از نیروی انتظامی داشته باشند می توانند با سامانه 197 ناجا تماس برقرار کنند حتما بررسی و رسیدگی خواهد شد.

صالحی گفت: ما در تمام ورودی‌های شهر نیروهای گشت را تمام‌وقت با خودروهایی چراغ روشن مستقر کرده‌ایم تا مردم آن‌ها را ببینند و از هر مسیری که می‌آیند از حضورشان احساس امنیت کنند این چرخه مرتب در حال گردش است و نیروها پای کار هستند.

پاسداری 

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: وقتی اسممان را نیروی انتظامی گذاشته‌ایم یکی از وظایفی که برایمان تعریف شده پاسداری، حفظ و دفاع از ارزش‌های جمهوری اسلامی است.

وی افزود: نگاه ما به ماموریت‌های ناجا یک نگاه اعتقادی است تا با غیرت به ماموریت‌ها بپردازیم و امنیت را برای مردم به ارمغان بیاوریم و در این راستا نیاز به همکاری متقابل مردم و رعایت موارد امنیتی توسط آن‌ها است.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار صالحی ناجا خوزستان امنیت فرمانده انتظامی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف