Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در محلات مختلف واقع شده در اطراف خیابان انقلاب می توان واحدهای نوساز از متری ۴۰ تا ۶۴ میلیون تومان و آپارتمان های چندساله از متری ۱۶ تا ۵۶.۵ میلیون تومان نیز یافت.

بررسی ها نشان می دهد این محدوده پاسخگوی نیاز بیشتر خریداران است؛ با توجه به طول این خیابان ،محلات مختلفی در اطراف آن واقع شده اند که هرکدام قیمت جداگانه ای دارند اما همین مساله سبب شده تا افراد علاقمند به سکونت در مرکز شهر، دارای دایره انتخاب وسیعی از نظر سطح قیمت ها و محلات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جزئیات فروش متری مسکن در بورس

برای نمونه در محدوده بهارشیراز می توان یک واحد ۴۵متری را به قیمت ۱.۲۰۰میلیارد تومان ، در خیابان کلهر یک واحد ۵۸متری را ۱.۶۸۰میلیارد تومان، یک واحد ۵۷ متری در خیابان اقبالی را به نرخ ۱.۲۵۰ میلیارد تومان، یک واحد ۸۳متری در خیابان صراف را به قیمت ۴.۷۰۰میلیارد تومان، یک واحد ۵۸متری در خیابان دانشگاه را به قیمت ۱.۳۵۰میلیارد تومان و یک واحد نوساز ۱۰۰ متری در خیابان رامسر به قیمت ۴میلیارد تومان خریداری کرد.

قیمت املاک در خیابان انقلاب 

محدوده

متراژ

سن بنا

قیمت هر متر

قیمت کل

محدوده بهار شیراز

۴۵متر

۲۰سال

۲۶.۶۷۰میلیون

۱.۲۰۰میلیارد

صراف

۸۳متر

۱۱سال

۵۶.۶۳۰میلیون

۴.۷۰۰میلیارد

مرادی نور

۷۶متر

۱۴سال

۲۵میلیون

۱.۹۰۰میلیارد

فلسطین

۱۰۰متر

بیش از ۳۰سال

۲۹میلیون

۲.۹۰۰میلیارد

رامسر

۱۰۰متر

نوساز

۴۰میلیون

۴میلیارد

کیکاووس

۱۴۰متر

نوساز

۶۴میلیون

۸.۹۶۰میلیارد

سلمان فارسی

۶۰متر

۱۵سال

۲۰.۸۳۰میلیون

۱.۲۵۰میلیارد

کلهر

۵۸متر

۹سال

۲۸.۹۷۰میلیون

۱.۶۸۰میلیارد

اقبالی

۵۷متر

۱۱سال 

۲۲میلیون

۱.۲۵۰میلیارد

سپه سالار

۹۵متر

۱۷سال

۲۱.۰۵۲میلیون

۲میلیارد

کارون

۴۴متر

بیش از ۳۰سال

۱۷.۰۴۵میلیون

۷۵۰میلیون

دانشگاه، قدیری

۵۸متر

۱۸سال

۲۳.۲۸۰میلیون

۱.۳۵۰میلیارد

کفایی امانی

۱۳۸متر

بیش از ۳۰سال

۲۵میلیون

۳.۴۵۰میلیارد

کفایی امانی

۵۶متر

۱۹سال

۱۶.۰۷۱میلیون

۹۰۰میلیون

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت مسکن بازار مسکن متری در خیابان یک واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس

استاندار فارس از احداث واحد‌های مسکونی ویژه اسکان مدیران، مهندسان و کارگران در محدوده کارخانجات و واحد‌های تولیدی بزرگ اعلام حمایت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

وی در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟