Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@00:23:02 GMT

تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۲۶۸۳

تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در حالی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار شد که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که ترکیب: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، علی شجاعی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد نورالله‌ی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و امید عالیشاه را برای این دیدار انتخاب کرده بود در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی با سپاهان شرایط نسبتاً برابری را با شاگردان محرم نویدکیا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی و سجاد شهباززاده هم که بازیکنان سپاهان را در این دیدار تشکیل می‌دادند پس از اائه بازی فیزیکی در دقایق ابتدایی توانستنتد کنترل توپ و میدان را در ورزشگاه آزادی بگیرند تا در ۴۵ دقیقه ابتدایی دو بار بتوانند روی دروازه حامد لک خطر جدی ایجاد کنند.

کیروش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان اصفهان قبل از تعویض دقیقه ۴۴ به دلیل مصدومیتش توانست با ضربه سر دروازه حامد لک را با خطر جدی روبرو کند اما حامد لک با واکنش خوب خود مانع از بازشدن دروازه پرسپولیس شد.

سجاد شهباززاده نیز در دقیقه ۳۸ با شوت خطرناک خود دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه پرسپولیس خارج شد.

دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر به کنترل توپ در میانه میدان پرداختند تا با سوت اشکان خورشیدی داور بازی بدون به ثمر رساندن گل به رختکن بروند.

کد خبر 5115020 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم ملی فوتسال ایران تکواندو فوتسال اردوی تدارکاتی تیم فوتبال آلومینیوم اراک کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کنفدراسیون فوتبال آسیا محمود فکری حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد

تیم مورایس در اصفهان کامبک خورد و دو امتیاز از دست داد تا شانس قهرمانی این تیم روی کاغذ به صفر نزدیک شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم سپاهان از ساعت 18:10 امروز (دوشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان استقلال خوزستان بود که در پایان بازی دو تیم به تساوی یک - یک بسنده کردند.

شهریار مغانلو در دقیقه 1+45 تک گل سپاهان را روی خروج اشتباه حسن پورحمیدی به ثمر رساند تا تیمش با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم میهمان برای جبران نتیجه، تلاش زیادی انجام داد و جواد آقای‌پور در دقیقه 67 با یک ضربه قیچی برگردان گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند.

با تساوی در این بازی سپاهان 47 امتیازی شد و با ایستادن در رده سوم، فاصله‌اش با صدر جدول به 9 امتیاز رسید. استقلال خوزستان نیز با 22 امتیاز به رده سیزدهم جدول صعود کرد.

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد