Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال تراکتور از عملکرد شاگردانش در دیدار با ذوب‌آهن ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی بود و به ذوب‌آهن خدا قوت می‌گوییم. این تیم بازی باکیفیتی را ارائه داد. تمرکز بازیکنان ما فقط در یک صحنه از بین رفت و اگر بیشتر می‌شد، ما به دردسر می‌افتادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما انگیزه زیادی داشتند و در بازی‌های قبل با وجود بازی زیبا، نتوانسته بودیم نتیجه را کسب کنیم، در این بازی به این مهم دست پیدا کردیم و دوباره به بالای جدول رسیدیم.

وی ادامه داد: در زمان‌ها و نقاط مهم بازی، درخشان ظاهر شدیم و بازیکنانان کلیدی حریف را کنترل کردیم. می‌دانستیم حریف از جناحین و خط حمله بازیکنان خوبی را دارد و سعی کردیم این حربه را خنثی کنیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و هواداران هم لذت بردند و به چیزی که شایسته آن بودیم، رسیدیم.

چمنیان درباره غیبت بازیکنان کلیدی این تیم و تاثیر آن در بازی تراکتور گفت: مسعود سجاعی خیلی خوب بازی کرد و میانه زمین را به خوبی رهبری و جای دژاگه را پر کرد. نبود دژاگه و حاجی‌صفی روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود. بازیکنان جانشین انگیزه بالایی داشتند که بتوانند به تیم کمک کنند و عملکرد خوبی را ارائه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عباس چمنیان تيم فوتبال ذوب آهن تيم فوتبال تراكتور استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند