Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مباحث مطرح شده درباره طرح مجلس برای اقدام متقابل ایران در برابر ترور شهید قاسم سلیمانی گفت: ما از نابود شدن رژیم صهیونیستی خوشحال می‌شویم، اما در طرح مجلس چنین صحبتی به میان نیامده است که دولت را مکلف کنیم که در ۲۰ سال رژیم صهیونیستی را نابود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی رژیم صهیونیستی به خود جرئت می‌دهد که دانشمندان هسته‌ای ما را در خاک خودمان به شهادت برساند، ما هم حق داریم که با شرارت‌های این رژیم مقابله کرده و برای آن تدبیری بیندیشیم.

ذوالنوری ادامه داد: در طرح مذکور تکلیفی تعیین نشده تا منابع دولتی و بودجه عمومی صرف تضعیف رژیم صهیونیستی شود، اما ذکر شده که اگر بخش خصوصی قصد دارد به جبهه مقاومت کمک کند دولت باید چنین اقداماتی را تسهیل کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: ما در این طرح راه‌ها و امکانات نابودی رژیم صهیونیستی را پیش‌بینی نکرده‌ایم و تنها یک جنجال رسانه‌ای توسط معاندان علیه جمهوری اسلامی ایران و مجلس به راه افتاده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی در این طرح برای نابودی رژیم صهیونیستی برنامه‌ریزی نکرده است، البته مقام معظم رهبری چند سال پیش فرمودند رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال دیگر وجود ندارد، اما مجلس در طرح مذکور زمانبندی و اقداماتی که منجر به زوال رژیم صهیونیستی باشد را پیش بینی نکرده است.

ذوالنوری گفت: در طرح مجلس تقویت جریان‌های مدنظر قرار گرفته که عرصه را به رژیم‌صهیونیستی تنگ خواهند کرد، آقای فداحسین مالکی و چندی از نمایندگان این طرح را طراحی که به امضای بسیاری از وکلای ملت رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی امنیت ملی مجلس سیاست خارجی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد

به گزارش همشهری‌آنلاین از شبکه تلویزیونی المیادین، ژنرال «اسحاق بریک» گفت که اظهارات مقامات کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره پیروزی بر حماس، دور از واقعیت است.

وی افزود: تاکید بر نابودی حماس به عنوان هدف نهایی جنگ (علیه غزه)، فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد.

این مقام صهیونیست معتقد است که کابینه نتانیاهو برای احیای اعتبار خود و جبران شکست از مقاومت فلسطین در طوفان الاقصی، حاضر است موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر بیاندازد.

ژنرال بریک گفت: اسرائیل باید پایان جنگ غزه را اعلام کرده و نیروهایش را از این منطقه خارج کند، زیرا حتی حمله به رفح نیز به نابودی حماس نخواهد انجامید.

بریک پیشتر هم به شکست در مقابل مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرد و خواستار اعلام پایان این جنگ توسط مقامات رژیم اسرائیل شد.

وی گفته بود: ما بیشتر نیروهایمان را از آنجا (نوار غزه) خارج کرده‌ایم و نیرویی وجود ندارد که آنها (مقاومت) را برای همیشه نابود کند.

بریک ادامه داد: یورش به رفح در جنوب نوار غزه به ما کمکی نخواهد کرد؛ چرا که ما در جنگ شکست خورده‌ایم.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کد خبر 847516 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است
  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود