Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: احیاء معادن و استفاده از ظرفیت‌های موجود زمینه ساز تولید ثروت و ارزش پول ملی کشور است.

عباس گودرزی در جلسه هلدینگ سرمایه‌گذاری در بروجرد که امروز ۱۶ دی‌ماه در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سازمان اقتصادی کوثر جلسات فراوان برگزار شده و باید مشخص شود فعالیت در بروجرد به چه شکل و در چه سطح و ظرفیتی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نمی‌خواهیم جلسات ما به کتاب آرزوها تبدیل شود و آن را ورق بزنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: طرح سنگ آهک و تبدیل به کاغذ طرحی است که قابل توجه نبوده و طرح را ما نپذیرفته‌ایم.

گودرزی اضافه کرد: در بروجرد طبق گفته مدیرکل صمت هفت معدن داریم و ۹ واحد فعال باید سریع و شفاف معلوم شود ظرفیت ما چیست.  

وی بیان کرد: با احیای معادن تولید ثروت و ارزش پول ملی افزایش می‌یابد و باید به دنبال معادن و احیای آن رفت.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: صنایع تبدیلی باعث ایجاد گردش اقتصادی می‌شود و  این همه ظرفیت که داریم  زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها عباس گودرزی مجلس شورای اسلامی بروجرد معدن سازمان اقتصادی کوثر اشترینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش