Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل، ترافیک شهردارى تهران از تکمیل و رونمایی از قطار ملى تا پیش از پایان سال جارى خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومى معاونت حمل و نقل، ترافیک شهردارى تهران، سید مناف هاشمى با اشاره به پیشرفت پروژه ساخت قطار ملی مترو تصریح کرد: در تلاش هستیم قطار ملی تا پایان بهمن ماه رونمایی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون شهردار تهران با بیان اینکه نیاز به واگن‌های مترو در کشور بیش از هر زمان دیگری حس می‌شود گفت:کلانشهر تهران درحال حاضر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ دستگاه واگن است.
وی از تکمیل و راه‌اندازی از یک رام قطار ملى تا پیش از پایان سال جارى خبر داد و گفت:با توجه به پیشرفت مناسب داخلی‌سازی واگن مترو به میزان حدود ۸۰درصد، در سال جاری تلاش برای بومی سازی ناوگان جدید شکل گرفت، معتقدم تولید انبوه واگن‌ها در جهت توسعه حمل و پاک خواهد بود و ان‌شاءالله تا پایان سال به میزان ۸۵درصد خواهیم رسید.   بیشتر بخوانید: ناوگان اتوبوس تهران دچار فرسودگی است
معاون حمل ونقل، ترافیک شهرداری تهران با اشاره به نام گذاری سال جهش تولید اظهار داشت: قرارداد شهرداری و معاونت علمی ریاست جمهوری که یک سال پیش برای طراحی و اجرای یک رام قطار منعقد شد به نیمه رسیده است و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در این موضوع فعال هستند. پیرو آخرین جلسه که روز پنج‌شنبه گذشته با حضور دکتر ستاری و آقای آقامحمدی برگزار کردیم و تصمیمات مهمی برای رسیدن به سقف ۸۵درصد ظرفیت گرفته شد.
هاشمى تاکید کرد: حمایت دولت از تولید انبوه ملی علاوه نوسازی و توسعه ناوگان عمومى شهر سبب جلوگیری از بیکاری جوانان و رونق ملی می‌شود و امیدواریم این تجربه ساخت تجهیزات مترو منجر به عقد قرارداد بزرگی برای ساخت حداقل ۴۲۰ واگن برای تهران و سایر کلان‌شهر‌ها شود.
معاون شهردار تهران ادامه داد: تست میدانى قطار و اخذ تاییدیه‌های لازم آن از پایان سال جاری شروع آغازخواهد شد. ضمنا در همین راستا در حال توافق برای تولید انبوه با حمایت سازمان برنامه و بودجه هستیم.   انتهای پیام/ برچسب ها: معاونت حمل و نقل، ترافیک شهرداری تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل راه آهن خراسان گفت:  این قطارهای فوق العاده به منظور تسهیل در سفر زائران حضرت رضا(ع) در تعطیلات پیش رو، از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ماه برقرار شده است.

 مصطفی نصیری افزود: عرضه بلیت این قطارها نیز از امروز در سکوهای فروش اینترنتی و دفاتر فروش بلیت آژانس های مسافرتی آغاز شده و در مجموع در پنج روز ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به ظرفیت جابجایی مسافر در این مسیر ریلی افزوده است.

رکورد سفرهای ریلی به مقصد مشهد در سال گذشته با ثبت ۱۶ میلیون و ۳۲۲ هزار مسافر ورودی و خروجی به ایستگاه راه آهن مشهد شکسته شد، پارسال این تعداد مسافر در مسیر مشهد از ۲۷ شهر و مرکز استان خراسان رضوی تردد داشته اند که از زمان آغاز فعالیت ایستگاه راه آهن مشهد یک رکورد محسوب می شود.

همچنین سال گذشته ۷۰ درصد از قطارهای مسافربری برون شهری کشور در مسیر مشهد و اداره کل راه آهن خراسان تردد داشته اند.

دیگر خبرها

  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد