Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که نام نویسی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال آغاز شده است تاکنون کسی اقدام به ثبت نام برای ریاست نکرده است و تنها یک نفر از حضور خود در این انتخابات پرده برداری کرده است؛ علی کریمی!

به گزارش طرفداری، در حالی که 54 روز تا انتخابات فدراسیون فوتبال باقی مانده است نام نویسی برای نامزدها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزدهایی که هنوز پیش نیامدند و به سنت همیشه اکثر آنها منتظر خواهند ماند تا از گزینه های حاضر در این رقابت اطلاع پیدا کنند و سپس نام نویسی کنند. این اتفاقی است که پیش از هر انتخاباتی می افتد و به همین دلیل هر چه به روزهای پایانی مهلت ثبت نام ها نزدیک می شویم تنور انتخابات گرم تر از روزهای ابتدایی نام نویسی می شود.

در این مطلب قصد داریم تا با تقسیم بندی نامزدهای احتمالی به تشریح آخرین وضعیت حضور آنها در انتخابات بپردازیم.

محتمل ترین نام ها برای حضور در انتخابات علی کریمی

در حالیکه خیلی ها در انتظار شنیدن نام هایی همچون علی دایی و مهدی مهدوی کیا و ... بودند تا از برنامه های آنها برای حضور در فدراسیون آگاه شوند ناگهان نام علی کریمی و ابراز علاقه او برای حضور در انتخابات رسانه ای می شود. هر چند کریمی تاکنون اقدام به ثبت نام نکرده اما ابراز تمایل او برای حضور در انتخابات، هواداران فراوانی را در میان ورزشکاران و نام های مطرح پیدا کرده است.

شهاب عزیزی خادم

عزیزی خادم که پیش از این نیز در فدراسیون حضور داشت، حالا به دنبال این است تا با حضور در انتخابات در نهایت بتواند روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بنشیند.

درباره این نامزد گفته می شود او به احتمال فراوان با حیدر بهاروند، سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال (که به دلیل بازنشستگی نمی تواند در انتخابات حضور پیدا کند) ائتلاف خواهد کرد تا در نهایت بتواند با توپ پرتری در رای گیری حضور پیدا کند. در صورتی که این ائتلاف تشکیل شود گروه عزیزی خادم – بهاروند، از حمایت هیات استان های مختلف نیز سود خواهند برد.

مصطفی آجرلو

این مدیر حاضر در فوتبال ایران که در روزهای پایانی قبل برای حضور در انتخاباتی که هیچ وقت انجام نشد ثبت نام کرده بود به احتمال فراوان این حضور را در انتخابات پیش رو تکرار خواهد کرد. درباره آجرلو نیز گفته می شود که او از حمایت محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور برخوردار است که نکته مهم و تاثیرگذاری خواهد بود. البته به غیر از زنوزی، یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که این اواخر تلاش زیادی برای جمع کردن آرا داشت به حمایت از آجرلو خواهد پرداخت. شایعه شده این مرد پر سفر، آرایش را به سبد سردار می ریزد!

هدایت ممبینی

هر چند درباره حضور داشتن یا نداشتن داور سابق فوتبال ایران در این انتخابات اطمینانی نیست اما گفته می شود اگر او برای حضور در انتخابات ثبت نام کند در نهایت این احتمال می رود که به نفع جبهه عزیزی خادم و بهاروند کنار برود.

نام هایی با احتمال حضور کمتر 

اما پس از نام بردن از نامزدهایی که احتمال حضور آنها در انتخابات بیشتر از بقیه بود، حالا به بررسی نام هایی با درصد شانس پایین تر برای حضور در انتخابات می پردازیم. 

کیومرث هاشمی

درباره او شایعه شده که گزینه نهایی وزارت ورزش برای حضور در انتخابات خواهد بود اما در رابطه با هاشمی گفته می شود او تمایلی برای حضور در انتخابات ندارد. جالب اینکه پیش از این وزارت ورزش پیشنهاد مدیرعاملی تیم استقلال تهران را به او پیشنهاد داد که البته از طرف هاشمی پیشنهاد مورد نظر پذیرفته نشد.

محمود اسلامیان

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در سال های اخیر نیز از جمله نفراتی است که گفته می شود به عنوان نماینده گروه مهدی تاج و تیم اصفهانی او در انتخابات شرکت خواهد کرد که البته دراین باره از نزدیکان او به گوش رسیده که شخص اسلامیان تمایلی برای حضور در انتخابات ندارد و به همین دلیل در این دوره حضور نخواهد یافت.

محمد دادکان

به مانند هر دوره از انتخابات فدراسیون فوتبال، نام محمد دادکان نیز به طور خودکار اعلام می شود و در پایان نیز منتهی به حضور او نخواهد شد. درباره دادکان گفته می شود صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک از او خواسته تا در این انتخابات شرکت کند که البته تاکنون از سوی او پذیرفته نشده است. نزدیکان دادکان می گوید دکتر در جواب پیامی که از سوی صالحی امیری به او داده شده، گفته اگر دوست دارند من برگردم، رسمی اعلام کنند.

رضا صالحی امیری

درباره رئیس کمیته ملی المپیک نیز گفته می شود احتمال دارد ثبت نام کند. عملکرد خوب صالحی امیری در کمیته ملی المپیک باعث شده تا درباره حضور او نیز گمانه زنی هایی انجام شود. نکته جالب در این باره اینکه گفته می شود در صورت نرسیدن به گزینه نهایی در دقیقه نود او را مجاب خواهند کرد تا وارد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شود. درباره این مدیر گفته می شود که او اصلا برنامه ای برای حضور در انتخابات ندارد و نقل قول جالبی نیز از وی به گوش می رسد با این مضمون که: دوستان نزدیک من که دلسوزم هستند می گویند خودم را از فوتبال دور نگه دارم!

منصور قنبرزاده

یکی از نام های مطرح در هیات رئیسه قبلی فدراسیون فوتبال مدیر عامل سابق نفتی ها یعنی منصور قنبرزاده بود. هر چند گفته می شود که او نیز به احتمال بالا برای حضور در انتخابات نام نویسی خواهد کرد اما باید گفت به مانند قبل باز هم نام او بیشتر برای حضور در پست نایب رئیسی شنیده می شود. درباره قنبرزاده این نکته نیز شنیده می شود که نایب رئیس منتخب دو گزینه خواهد بود و همین که همزمان در جبهه دو گزینه حضور دارد، عجیب است.

حبیب کاشانی

کاشانی نیز از جمله مدیرانی است که در اسفند ماه قبلی برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده بود اما پس از آن مدتی به عنوان مدیرعامل تیم سایپا فعالیت کرد و حالا نیز از آن مجموعه جدا شد. درباره حبیب کاشانی شایعه شده در صورتی که مهدی تاج نتواند اسلامیان را راضی به حضور در انتخابات نکند حبیب کاشانی گزینه دوم او و تیم اصفهانی حاضر در فدراسیون فوتبال خواهد بود.

حسین قریب

حسین قریب هم از جمله نام هایی است که سال هاست به عنوان گزینه قطعی یا احتمالی حاضر در انتخابات فدراسیون فوتبال از او نام برده می شود اما هر آنچه که بوده باعث حضور او در ساختمان فدراسیون فوتبال نشده است. درباره قریب گفته می شود در صورتی که وزارت ورزش نتواند کیومرث هاشمی را برای حضور در صحنه انتخابات راضی کند به دنبال جلب رضایت قریب خواهد رفت.

البته درباره این موضوع خبرنگار طرفداری با تماسی که با یکی از مدیران حاضر در وزارت ورزش داشت در این باره گفته شد تاکنون وزارت ورزش برای حضور در انتخابات گزینه ای ندارد و در ابتدا باید دید چه کسانی به عنوان نامزد ثبت نام خواهند کرد.

 به غیر از همه نام هایی که از آنها گفته شد، نفراتی مانند هوشنگ نصیرزاده، محمد مایلی کهن و ... نیز در صفحات اجتماعی مطرح شده است که احتمالا حضور آنها بسیار کم خواهد بود.

اخبار داغ 

احضار چهره های ورزشی به اتهام قمار و شرط بندی ادامه دارد پرونده ویلموتس به روزبه وثوق احمدی سپرده شد قهرمان کشتی آزاد ایران درگذشت بهترین گلزنان قرن 21 سرخیو راموس و رئال مادرید؛ اختلال جدی در مذاکرات تمدید قرارداد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات صالحی امیری گفته می شود عزیزی خادم وزارت ورزش نام نویسی نام هایی ثبت نام نام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر

ایسنا/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: استان کرمان بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌ برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌های کشوری دارد.

میثم پاریزی بعدازظهر امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در آئین تجلیل و نکوداشت ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: از همه پیشکسوتان ورزشی در همه عرصه‌ها باید تجلیل به عمل آید.

وی با اشاره به وضعیت مناسب فوتبال استان کرمان گفت: بذر این موفقیت‌ها را پیشکسوتان در شرایط سخت کاشتند و امروز ما به عنوان امانتدار میوه آن زحمات را می‌چینیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه با یادآوری حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در ادامه بیان کرد: امیدواریم قدردان شهدا باشیم و مسیری که جامعه ورزش که با تاسی از شهدا ترسیم می‌کند، همواره در کنار همه افتخار آفرینی‌ها و قهرمانی‌ها قدردان ارزش‌ها باشند.

وی اظهار کرد: استان کرمان از ابتدای سال تا کنون سه قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد به طوری که تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر ایران شد و تیم فوتبال بانوان خاتون بم دهمین قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد و همچنین هندبال مس کرمان نیز قهرمانی خود را تثبیت کرد.

پاریزی بر لزوم توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزشی استان تاکید کرد و گفت: استان کرمان بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌های برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌های کشوری دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان نیز در این آئین با اشاره به جایگاه کرمان در فوتبال کشور اظهار کرد: فوتبال استان در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد.

وی موفقیت را در گرو برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح دانست و بیان کرد: مدیران باید الهام بخش و امیدآفرین باشند. جوانان باید از تجربیات گرانقدر پیشکسوتان استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده