Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@09:40:35 GMT

نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۳۰۵۸

نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته برگزار شد

اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته با حضور سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون و اعضا این کمیته برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون امروز با حضور سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون، محمدباقر آقامیری رئیس کمیته فنی، علیرضا احسانی دبیر کمیته، کیکاووس سعیدی، محسن رشیدی‌نژاد، جمال الدین نکوفر، غلامرضا دباغیان، محمد علی مردانی و محمد بهرامی عضو و وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه احکام اعضا این کمیته توسط رییس فدراسیون اهدا و آیین نامه کمیته فنی به اعضا داده شد تا پس از بررسی در جلسه بعدی این کمیته تصویب شود. همچنین کمیسیون های مختلف در کمیته فنی با نظر اعضا تشکیل شد و در اولین مرحله با  پیشنهاد رئیس فدراسیون، امور سبک ها و کمیته آزمون ها فدراسیون تصویب شد.

همچنین در این جلسه در خصوص اهداف اصلی فدراسیون در خصوص صیانت و پاسداری از ارزش های اخلاقی کاراته، حفاظت از استاندارد های فنی کاراته در بالاترین سطح جهان، تعیین خط مش فنی و تخصص واحد بهره گیری از شیوه های برتر و نوین کاربردی، حمایت و پشتیبانی از تیم های ملی کاراته، برنامه ریزی برای آموزش از راه دور به صورت آنلاین، حمایت از کارشناسان خبره کاراته کشور در دوره های بین المللی به منظور کسب کرسی های مختلف در فدراسیون جهانی، ایجاد فضای آرام با وحدت رویه در اخذ آزمون ها، ارائه طرح های لازم جهت ایجاد آکادمی ملی کاراته در کشور، پتانسیل کاراته کشور و کارشناسان برای ارتقا فرهنگ و اخلاق در جامعه کاراته که در بطن کاراته نهفته است بحث و گفت و گو شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار