Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم نساجی گفت: ضیایی من را سوزاند از مردم قائمشهر فقط عذرخواهی کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید فاضلی در پایان دیدار دو تیم نساجی و پیکان اظهار داشت: امیدوارم شهامت داشته باشند در رسانه‌ها عذرخواهی کنند. کمر نساجی را شکستند، این تیم هوادار دارد، دو پنالتی سالم ما را داور نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه چند موقعیت داشتیم که بازیکنان‌مان نزدند وقتی نزنیم اینجوری می‌شود تا عمر دارم ضیایی را نمی‌بخشم. من چند بار گفته‌ام مربی‌های جوان با اشتباه داوری از بین نبریم. ضیایی یک گل سالم ما را نگرفت. اگر درست بود او می‌خواهد به چه کسی جواب بدهد می‌تواند شب راحت بخوابد.

وی افزود: با زندگی یک تیم و سرمربی جوانش بازی کرده است من به او این موضوع را گفتم و می‌خندد. متأسفم برای فوتبال که چنین شخصیت‌هایی در آن وجود دارد. کسی که با او صحبت می‌کنیم و می‌خندد. نگاه کنید دو پنالتی و یک گل سالم ما را نگرفته است. باید 4 بر صفر می‌شد ولی 2 بر یک به نفع پیکان شد. اگر یک مقدار انسانیت درون‌تان وجود دارد از مردم قائمشهر عذرخواهی کنید. با این وضعیت من را سوزاندید از مردم قائمشهر فقط عذرخواهی کنید.

سرمربی تیم نساجی در خصوص اینکه آیا از سمتش اخراج می‌شود یا خیر، گفت: من چیزی نمی‌دانم صحبتی هم نشده است ولی در پنج بازی یک امتیاز گرفته ایم و آن هم به لطف داوران است. بازی تراکتور و بازی قبل این اتفاق برای‌مان افتاد به راحتی سرمان را می‌برند و می‌گویند سهوی است امیدوارم که اینجوری باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد و گاندوها زیر نظر محمد ربیعی کارهای تاکتیکی را انجام دادند و آماده دیدار با نساجی شدند.

ذوب آهن در بازی جام حذفی 120 دقیقه مقابل تراکتور بازی سنگینی را پشت سر گذاشت و با ریکاوری و تمرین سبک در تلاش است تا با فرم ایده‌آلی مقابل نساجی به میدان برود.

بازیکنان ذوب آهن در این تمرین به کارهای کششی، کار با توپ و دویدن پرداختند و تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند.

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟