Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رییس ستادکل نیروهای مسلح در بازدید از یگان‌ها و سامانه‌های پهپادی ارتش با بیان اینکه مسئله پهپاد در ارتش، در مسیر بلوغ ارزشمندی قرار گرفته است، گفت: چنانچه دشمنان کوچکترین خطایی کنند، حتما نیروهای مسلح پاسخ جانانه‌ای خواهند داد.
به گزارش خرداد از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرلشکر محمد باقری روز سه‌شنبه در بازدید از یگان‌ها و سامانه‌های پهپادی ارتش در جریان برگزاری تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش با اشاره به بازدارندگی و پیشرفت ارتش و نیروهای مسلح در حوزه پهپادی و اقتدار دفاعی کشور اظهارکرد: امروز دستاوردهای جدید و فوق‌العاده ارزشمندی از فعالیت‌های تحقیقاتی نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر این که در لبه فناوری جهانی در حال پیشرفت روزافزون قرار داریم، افزود: مسئله پهپاد در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مسیر بلوغ ارزشمندی قرار گرفته است که در این تمرین بزرگ پهپادی بخش‌هایی از این پیشرفت‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
باقری خاطرنشان کرد: تمرین پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین رزمایش‌های متعددی که در روزهای اخیر در خلیج‌فارس صورت گرفته و در روزهای آتی صورت خواهد گرفت، نشانگر آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید نسبت به امنیت و دفاع کشور عزیزمان است.
وی درخصوص آخرین وضعیت منطقه خاطرنشان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر تحرکاتی از جانب ارتش تروریست و جنایتکار آمریکا در منطقه صورت گرفته است و پروازهایی از هواپیماهای دوربرد یا سایر موارد را در جهت قدرت‌نمایی و ایجاد وحشت به نمایش گذاشتند. همچنین اتهاماتی را به جمهوری اسلامی وارد کرده‌اند که این آمادگی‌ها و رزمایش‌های متعدد و انتقال نیرو در راستای به نمایش گذاشتن آمادگی کامل نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای زمینی، هوایی، دریایی و امنیت ملی کشور است.
رییس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران قصد تهاجم و تجاوز به هیچ کشور همسایه‌ای را ندارد، اما در برابر هرگونه تهدید به طور کامل آماده است، دستان نیروهای مسلح قهرمان ما بر روی ماشه‌ها قرار دارد و چنانچه دشمنان کوچکترین خطایی کند، حتما نیروهای مسلح پاسخ جانانه‌ای خواهند داد. برچسب ها: سرلشکر باقری

منبع: خرداد

کلیدواژه: سرلشکر باقری جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح پهپادی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش می‌دهد؛ و خدا مَثَلها را برای مردم می‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903328

دیگر خبرها

  • تذکر مهم رهبر انقلاب به نیروهای نظامی از زبان فرمانده بلندپایه ارتش
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات