Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی مدارس یزد با اشاره به مشارکت ۱۸۵ میلیارد تومانی خیرین یزد در عرصه مدرسه‌سازی گفت: خیران یزد پیشگام کشور در مدرسه سازی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ جواد ذاکر در دیدار با نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندونش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر فعالیت‌های نوسازی مدارس در استان یزد به خوبی در حال حرکت به سمت جلو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته موفق شدیم که مشارکت خوبی از سمت برخی نهادها از جمله بنیاد برکت و بنیاد علوی، قرارگاه سازندگی و بسیج در حوزه مدرسه‌سازی به ویژه در مناطق محروم جلب شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد تصریح کرد: هفته گذشته در بخش خضرآباد نخستین مدرسه استان یزد در طرح آجر به آجر کلنگ‌زنی شد و با مشارکت بسیج این اقدام را آغاز کردیم.

ذاکر بیان کرد: این طرح در بخش‌های مختلفی از استان درحال انجام است و به حمدالله مدرسه‌ای هم در روستای خویدک یزد با کمک‌های جمع‌آوری شده از بانوان استان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار اعلام شده، برنامه‌ریزی‌ها بر این بود که خیرین استان یزد 35 میلیارد تومان برای بحث مدرسه‌سازی اختصاص دهند که تا به الان تعهد پرداخت 185 میلیارد تومان انجام شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد تصریح کرد: از این میزان 100 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده و مابقی هم کلنگ‌زنی شده و یا به مرحله تفاهم‌نامه رسیده است.

ذاکر افزود: سال گذشته اعتبارات خیری ما 30 میلیارد بود و امسال به حمدالله به 60 میلیارد تومان رسیده که تخصیص پیدا کرده و نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد نوسازی مدارس میلیارد تومان نوسازی مدارس مدرسه سازی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سید امیر شوشتری در پیام خود آورده است: یکبار دیگر با فرا رسیدن اردیبهشت و معطر شدن هوا، شکوه و زیبایی گل‌های تماشایی عرصه تعلیم و تربیت که سال‌های ارزشمند عمر خود را صرف مبارزه با جهل و نادانی می‌کنند بیش از پیش جلوه گر می‌شود.

۱۲ اردیبهشت روز گرامیداشت کیمیاگرانی است که تمام وجود خود را صرف پرورش گل‌های سرسبد فردای ایران اسلامی کرده، در این مسیر بی ادعا و بی وقفه کوشیده اند و با روشن بینی و بصیرت برخواسته از آرمان‌های انقلاب، آینده‌ی این نظام مقدس را طرح ریزی می‌کنند.

وی در ادامه پیام خود نوشته است: روز معلم که همزمان است با سالروز شهادت استاد مطهری، روز پاسداشت همه خوبی‌هاست و هفته نکوداشت جایگاه بلند معلم، جایگاهی که همه مردم جامعه بالندگی و پرورش خود را مرهون تلاش‌ها و دلسوزی او می بیند؛ بهانه‌ای است تا بیاموزیم نیکی‌های بی دریغ و بی چشم داشت را. این بهانه را ارج نهاده، کوشش‌های بی شمار شما معلمان و فرهیختگان گرامی را در راه آموختن و پرورش فرزندان سرزمینمان سپـــــاس میگزاریم و در سالی که  جهش تولید با مشارکت مردم  نامیده شده، امید است با عزم و همتی همگانی و مشارکت گسترده در پیشبرد اهداف نظام مقدس تعلیم و تربیت ایران اسلامی گام برداریم.

شوشتری در پایان پیام خود آورده است: اینجانب روز معلم را به حضور تمامی معلمان و مربیان گرامی، اساتید راه دانایی، مدیران توانمند وزارت آموزش و پرورش و تمامی کسانی که در گذشته یا امروز قدمی در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم برداشته اند تبریک عرض نموده و تلاش‌های بی وقفه مدافعان عرصه علم، دانایی و عمل را گرامی داشته و برای جامعه گرانقدر آموزش و پرورش، سلامتی، پویایی و پیروزی‌های روز افزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی