Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دو تیم در سطح کیفی برابری بودند و به همین دلیل بازی با تساوی رسید اما داور نیز پنالتی مسلمی را برای تیمش نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ یحیی گل‌محمدی پس از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: امروز برابر یک تیم خوب بازی داشتیم. کسب سه امتیاز هدف اصلی ما بود و هر دو نیمه بازی موقعیت‌هایی برای بدست آوردن این هدف داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلط بر بازی بودیم و بازی را کنترل کردیم. از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم. بازی کم موقعیتی بود چرا که هر دو تیم مقداری به دنبال عدم دریافت گل بودند و از طرفی در یک سطح قرار داشتند.

وی ادامه داد: معتقدم داور از پنالتی مسلم به نفع تیم‌مان گذشت و متاسفانه نتوانستیم پیروز این دیدار شویم. باید خودمان را برای  بازی آینده آماده کنیم.

گل‌محمدی درباره اعتراضات به داور بازی در خلال این مسابقه اظهار کرد: چند صحنه بود که ما فکر می‌کردیم باید به نفع ما گرفته می‌شد. سر این صحنه‌ها اعتراض کردیم اما مشکل خاصی نبود که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره افت خط حمله تیمش در غیبت عیسی آل‌کثیر گفت: فشار زیادی روی این بازیکنان وجود دارد. تا جایی که توانستیم در این هفت بازی، برای مهاجمان موقعیت خلق کردیم. این فشار بیش از حد باعث شده نتوانند از موقعیت‌ها استفاده کنند. آن‌ها احتیاج به زمان و تمرینات اختصاصی بیش‌تری دارند تا از موقعیت‌مان استفاده کنیم. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم تمرینات بیشتر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان فوتبال سپاهان پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه

دریافت 40 MB کد خبر 6090862

دیگر خبرها

  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت