Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مسائلی که در شهر اهواز وجود دارد مناطقی همچون کوی مدرس است که سند مالکیت منازل آن در اختیار مالکین نیست.

وی ضمن بیان آنکه مردم خواهان صدور اسناد منازلشان هستند، افزود: در چند ماه اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و مسوولان سازمان املاک تملیکی دولت نیز پس از مطالبات مردم فرآیند مزایده و انعقاد قرارداد با برنده مزایده را لغو نمودند و آمادگی خود را برای دستیابی مردم به اسناد مالکیت اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: در این بین حضور گروه‌های جهادی در کنار مسوولین امر بسیار موثر بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون در حال نهایی کردن اطلاعات موجود در ارتباط با ساکنان و تعداد واحدهای مسکونی محل هستیم که ظرف یک هفته آینده این آمار جمع بندی خواهد شد.

فاضل عبیات تصریح کرد: سازمان ثبت هم نسبت به تطبیق این اطلاعات با اسناد و پلاک‌های در اختیار مختصات آن‌ها را نهایی خواهد کرد.

وی بیان کرد: سازمان تملیکی هم نسبت به پرداخت کمترین هزینه برای واگذاری اسناد به مردم اقدام خواهد کرد.

ابیات اذعان کرد: برخی از پلاک‌های کوی مدرس نیز مربوط به اداره راه و شهرسازی است که مقرر است برای همکاری بیشتر جهت صدور اسناد با موضوع برخورد نماید.

وی ادامه داد: در پایان کار جمع آوری اطلاعات مشخص خواهد شد تحویل اسناد مربوط به کدام سازمان(تملیکی یا راه و شهرسازی) است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: تلاش همه از جمله مسوولین، گروه‌های جهادی، معتمدین محل و... بر آن است که این مشکل سریعتر بر طرف شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کوی مدرس اهواز اسناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی

دریافت 16 MB کد خبر 6095828

دیگر خبرها

  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • سیل و آبگرفتگی در اهواز / ورود آب به برخی منازل / قطع برق
  • اهواز هم ونیز شد + فیلم
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم