Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اکوادوری ایندیپندنته مورد توجه باشگاه های زیادی قرار گرفته است. 

در ابتدا گفته می شد که مویسس کایسدو، هافبک 19 ساله و اکوادوری باشگاه ایندیپندینته دل واله مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است اما به نظر می رسد که باشگاه های دیگری به او علاقه دارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از Machdeportes، سانتیاگو مورالس، مدیر ورزشی باشگاه ایندیپندینته دل واله راجع به علاقه سایر باشگاه ها به مویسس کایسدو صحبت می کند و در این رابطه می گوید:

یک باشگاه انگلیسی و همچنین یک باشگاه دیگر که در یکی از 5 لیگ معتبر اروپا حضور دارد، به جذب مویسس کایسدو علاقه مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر دو تیم قدرتمند به جذب او علاقه دارند و ما امیدواریم تا مذاکره با آن ها هر چه سریع تر انجام شود.

در همین حال، نشریه El Telégrafo ادعا می کند که چلسی و آژاکس به جذب کایسدو علاقه دارند. 

اخبار داغ 

یک نامزد با جادوگر وارد انتخابات فدراسیون می شود؛ رقابت جادوگر کرجی با جادوگر فوتبال! مثلث CAM برای دربی سرخابی تست شد؟ قهرمان کشتی آزاد ایران درگذشت بهترین گلزنان قرن 21 سرخیو راموس و رئال مادرید؛ اختلال جدی در مذاکرات تمدید قرارداد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علاقه دارند یک باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. با توجه به شکست‌ ۴-۲ بارسلونا مقابل ژیرونا، قهرمانی شماره ۳۶ رئال مادرید در لالیگا مسجل شد. آنها با رکورد قهرمانی های رسمی‌یوونتوس در پنج لیگ معتبر اروپایی برابری کردند.

پُرافتخارترین تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی (لیگ داخلی) رئال مارید ۳۶ قهرمانی در لالیگا یوونتوس ۳۶ قهرمانی در سری آ بایرن مونیخ ۳۲ قهرمانی در بوندسلیگا بارسلونا ۲۷ قهرمانی در لالیگا منچستریونایتد ۲۰ قهرمانی در لیگ سطح اول انگلیس اینتر ۲۰ قهرمانی در سری آ لیورپول ۱۹ قهرمانی در لیگ سطح اول انگلیس میلان ۱۹ قهرمانی در سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • تسلط مرد ماهی فروش به انگلیسی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • من عاشق تیمم هستم و به بایرن نمی‌روم
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!