Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@16:39:29 GMT

سرنشینان تانکر حامل بنزین در آتش سوختند

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۳۹۸۳

صراط:

رجام دانش در بندرعباس اظهار داشت: ظهر امروز با اطلاع از وقوع یک حادثه در محور بندرعباس به شهرستان میناب تیم‌های عملیات نجات سازمان آتش نشانی به محل اعزام شدند.

به گزارش تسنیم وی افزود: این حادثه در اولین پیچ از مسیر بندرعباس رخ داده و مطابق آن یک دستگاه تانکر حامل سوخت از نوع بنزین واژگون و در نتیجه دچار آتش سوزی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس گفت: با حضور عوامل امدادی در محل حادثه، عملیات نجات جان سرنشینان و اطفا حریق آغاز شد که متاسفانه به علت شدت واقعه و گیر افتادن پای سرنشینان، این افراد نتوانستند به موقع از خودرو سوخت رسان خارج شوند. 

وی تصریح کرد: به رغم تلاش‌های انجام شده متاسفانه به علت آتش سوزی شدید هر 3 سرنشین در آتش سوختند و جان خود را از دست دادند.

دانش گفت: در حال حاضر پیکر این حان باختگان تحویل عوامل انتظامی شده و آتش سوزی نیز اطفا شده، علت حادثه هم طبق برآوردهای انجام شده، سرعت زیاد این تانکر بوده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تانکر حامل بنزین آتش نشانی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه کنده شدن پوشش موتور هواپیمای مسافربری (فیلم) تصادف شدید یک پورشه در آمریکا (فیلم) انفجار و آتش سوزی در یک پمپ بنزین (فیلم)

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان