Web Analytics Made Easy - Statcounter

تساوی پرسپولیس برابر سپاهان بهترین خبر ممکن برای استقلال بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،تساوی پرسپولیس برابر سپاهان یک فرصت طلایی برای استقلال بود، جایی که آبی ها بعد از سال ها توانستند صدرنشینی قطعی لیگ برتر شوند.

پیش از بازی پرسپولیس و سپاهان، قرمزها می توانستند با پیروزی در 3 بازی عقب افتاده خود با یک امتیاز بیشتر صدر جدول را از استقلال بگیرند اما حالا تساوی پرسپولیس - سپاهان، استقلال را صدرنشین قطعی لیگ برتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند پرسپولیس با پیروزی در بازی روز دوشنبه برابر استقلال می تواند معادلات را تغییر بدهد و دوباره شانس صعود به صدر جدول را به دست بیاورد.

جالب است بدانید آخرین باری که استقلال صدرنشین قطعی لیگ برتر بود، به هفته بیست و هشتم لیگ پانزدهم باز می گردد. آبی ها با پیروزی برابر سایپا صدر جدول را از پرسپولیس را گرفتند اما در پایان آن لیگ این استقلال خوزستان بود که به مقام قهرمانی رسید.

از آن تاریخ تا کنون 1713 روز می گذرد و حالا استقلالی ها یک بار دیگر توانسته اند بدون حرف و حدیث به صدر جدول برسند. البته ذکر این نکته ضروری است که استقلال فصل قبل هم تحت هدایت آندره آ استراماچونی بعد از پیروزی برابر شهرخودرو صعود کرد اما تفاوت اینجاست که در آن سال سپاهان بازی عقب افتاده داشت که اگر در آن پیروز می شد، می توانست جای استقلال را در رده اول بگیرد.

با این حساب فکری تا این لحظه دست به کاری بزرگ زده و موفق شده کاری را انجام بدهد که حتی مربیانی مانند استراماچونی و شفر هم نتوانستند به آن برسند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس محمود فکری استراماچونی تساوی پرسپولیس صدر جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی

سپاهان در خانه میزبان استقلال خوزستان است.

سپاهان در هفته بیست و ششم باید در خانه به مصاف شاگردان سیروس پورموسوی برود.

اطلاعات بازی  هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: سپاهان - استقلال خوزستان تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 16 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:10 ورزشگاه: ورزشگاه نقش جهان داوران: حسن اکرمی پیش بازی

سپاهان که در رده سوم جدول رده بندی است روی کاغذ شانس قهرمانی دارد اما کار سختی برای رسیدن به سرخابی ها تا پایان فصل در پیش دارد. بازی قبلی آنها مقابل پرسپولیس با تساوی 0-0 تمام شد.

استقلال خوزستان برای بقا می جنگد اما بازی بسیار سختی در نقش جهان دارد. استقلال خوزستان فقط سک امتیاز با نساجی و فولاد فاصله دارد و در صورت امتیاز نگرفتن از سپاهان شرایط بدتری در جدول پیدا می کند.

جدول لیگ برتر

 

بازی های رودروری دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!