Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که برای حضور در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد به این شهرستان سفر کرده است، پس از ادای احترام به شهدای این شهرستان با امام جمعه و فرماندار نجف آباد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام والمسلیمن «رمضانعلی معتمدی» صبح امروز با حضور در گلزار شهدای نجف آباد به مقام شامخ شهدای این شهرستان و شهید مدافع حرم، شهید محسن حججی ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین با امام جمعه نجف آباد دیدار کرد. وی در این دیدار از حمایت های همه جانبه ایشان از مسائل فرهنگی تجلیل کرد و گفت: برای کارآمد شدن اهداف شورای فرهنگ عمومی، ۹ کارگروه در شورای فرهنگ تعریف شده است که متناظر این کارگروه ها در شهرستان ها نیز تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسئولیت این 9 کارگروه با دستگاه هایی است که عضو اصلی شورای فرهنگ عمومی هستند، گفت: در این کارگروه ها برای دستگاه های عضو مطابق با ماموریت سازمانی آن دستگاه، فعالیت تعریف شده است که نتیجه فعالیت این کارگروه ها، کارکرد محور کردن شورای فرهنگ عمومی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی اظهار داشت: نقش کلیدی نهادهای خودجوش مردمی همانند مساجد، پایگاه بسیج، سازمان مردم نهاد و کانون های فرهنگی هنری در فعالیت های فرهنگی باید تقویت شود.

گفتنی است کارگروه مقابله با نفوذ و تهاجم فرهنگی، کارگروه گفتمان انقلاب اسلامی، کارگروه تبلیغ دین و امور مساجد، کارگروه رسانه و فضای مجازی، کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و محیط زیست، کارگروه غنی سازی اوقات فراغت، تربیت، تندرستی و تفریح سالم، کارگروه اجتماعی، سلامت و خانواده و کارگروه توسعه فعالیت های قرآنی و فرهنگی و هنری عناوین این 9 کارگروه هستند.

حجت الاسلام معتمدی همچنین با فرماندار نجف آباد دیدار و گفتگو کرد. حضور در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به شهرستان نجف آباد است.

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شهید محسن حججی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شورای فرهنگ عمومی اصفهان شورای فرهنگ عمومی نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است