Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در اول کار دیدیم پرسپولیس می‌خواهد با سه هافبک دفاعی بازی کند و وارد جنگ‌های تن به تن شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا پس از تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی در نیمه اول خیلی خوب نبود. چون در اول کار دیدیم آن‌ها می‌خواهند با سه هافبک دفاعی بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حس کردیم می خواهند وارد جنگ‌های تن به تن شوند. همین اتفاق هم افتاد. ولی نیمه دوم خوب بود. هرچه به آخر کار نزدیک شدیم حس کردم تیم ما بهتر بازی می‌کند. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم ولی متاسفانه نشد.

  وی در مورد اعتراض پرسپولیسی ها به داوری که معتقد بودند برایشان یک پنالتی گرفته نشده و در بیشتر صحنه‌ها به نفع سپاهان سوت زده شده، عنوان کرد: من تا به حال در مورد داوری حرف نزدم الان هم حرف نمی‌زنم. یکی دو صحنه مشکوک برای آن ها بود. فکر می‌کنم برای ما هم یک دو صحنه روی کی‌روش یا سجاد(شهباززاده) بود. نمی‌دانم.   سرمربی سپاهان در مورد اینکه این تیم مدعی قهرمانی است و آینده آن را چگونه پیش بینی می‌کند، گفت: تیم ما و روند آن خوب است. در 9 بازی گذشته این ششمین بار بود که بیرون از خانه بازی کردیم. اگر بتوانیم در بازی های خانگی نتایج خوبی بگیریم قطعا می توانیم جزو مدعیان باشیم در غیر این صورت نه.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعاتی که در این فصل پرسپولیس را عذاب داده، بحث مصدومیت‌ها بوده و به غیر از مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی که فصل را به‌طور کامل از دست دادند، بسیاری از ستاره‌های این تیم نیز در طول فصل مصدوم شدند.

پرسپولیس پیش از بازی با سپاهان به مدت ۴ هفته وحدت حنانوف و علیرضا بیرانوند را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و این دو بازیکن با توجه به شرایط حساس مسابقه، هرطور بود خود را به ترکیب پرسپولیس در بازی با سپاهان رساندند.

در شرایطی که پرسپولیس برای بازی با نساجی امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، بدون مصدوم برگزار شدن تمرینات پرسپولیس پیش از بازی این هفته اتفاقی خوب برای کادرفنی سرخپوشان بود.

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)