Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به مناسبت نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی هزار و ۸۳۲ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند و محروم استان کرمان اهدا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، آیین اهدای هزار و 832 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند و محروم استان کرمان به مناسبت نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان در لشکر ثارالله کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم ارزش ریالی هر سبد جهیزیه را بیش 20 میلیون ریال و ارزش کل اقلام اهدایی در این رزمایش را 36 میلیارد و 640 میلیون تومان است که بین 12 تا 16  قلم کالا در این سبد جهیزیه قرار دارد.

1832 سری جهیزیه به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان توزیع شد فرمانده سپاه استان کرمان: رویکرد رزمایش مؤمنانه به ترویج ازدواج آسان تغییر کرده است فرمانده سپاه استان کرمان: 985 پروژه محرومیت‌زدایی، عمرانی و اشتغالزایی در استان کرمان آغاز شد

لازم به ذکر است هزار و 832 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند و محروم استان کرمان به همت سپاه ثارالله استان کرمان، بسیج، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید سلیمانی تهیه شده و توزیع آن از امروز در نقاط مختلف استان کرمان و در بین زوج‌های جوان نیازمند شناسایی شده انجام می‌شود.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان سری جهیزیه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است