Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل متحد با اشاره به آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصدی تأکید کرد که اقدامات هسته‌ای ایران در صورتی که همه اعضای برجام تعهداتشان را به‌طور کامل رعایت کنند، قابل بازگشت خواهد بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مجید تخت روانچی نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد سه‌شنبه شب در پیامی توئیتری اعلام کرد که اقدامات هسته‌ای ایران از جمله غنی‌سازی 20 درصدی قابل بازگشت هستند، اما به شرط اینکه همه اعضای برجام تعهداتشان را به‌طور کامل رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

تخت روانچی در توئیتر نوشت: «در حال حاضر در تهران هستم و اواسط ژانویه [اواخر دی‌ماه] به نیویورک بازمی‌گردم. دولت روی ظرفیت‌های داخلی تمرکز کرده است تا تحریم‌های غیرقانونی آمریکا را خنثی کند.»

وی افزود: «اگرچه ایران غنی‌سازی 20 درصدی را از سر گرفته است، ولی ما بارها گفته‌ایم که همه اقدامات هسته‌ای ما در صورتی که همه [اعضای برجام] تعهداتشان ذیل برجام را اجرا کنند، به عقب بازخواهد گشت.»

کمالوندی: امکان غنی‌سازی اورانیوم در سطوح 40 تا 60 درصد را داریمقالیباف: آغاز غنی‌سازی 20درصدی جایگاه ایران مقتدر را در مواجهه با پیمان‌شکنان احیا خواهد کردعراقچی: برجام باقی است/غنی‌سازی 20 درصد در راستای اجرای حق ایران در برجام استواکنش آمریکا به آغاز فرآیند غنی‌سازی 20درصدی اورانیوم در ایرانظریف: غنی‌سازی 20درصدی را طبق مصوبه مجلس آغاز کردیم/ اگر همه اعضای برجام به تعهدات خود عمل کنند اقدامات ما قابل بازگشت استگوهری: آغاز غنی‌سازی 20درصدی بخشی از اقدام راهبردی است/ پاسخ بازدارنده ندهیم دست برتر نخواهیم داشت

انتهای پیام/.

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم های ایران اخبار آمریکا برجام سازمان ملل تحریم های ایران اخبار آمریکا برجام سازمان ملل غنی سازی 20درصدی همه اعضای برجام اقدامات هسته ای قابل بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود محمدی بعدازظهر سه شنبه در تذکر پیش از دستور یکصد و شصت و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص رعایت مفاد قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و حفاظت و صیانت از شأن و کیان شورا تذکر داد و گفت: بر اساس اختیارات قانونی در جایگاه رئیس شورا و به نمایندگی از اعضا به شهردار کرج تذکر می‌دهم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار کرج خاطرنشان کرد: شما به عنوان شهردار منتخب همین شورا، گاهاً خود را ملزم به رعایت مصوبات شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان شهری نمی‌دانید و چندین مرتبه نیز در مصاحبه‌ها و اقدامات، خارج از ضوابط و قوانین جاری وعده داده یا عمل کرده‌اید.

وی با اشاره به تصویب و ابلاغ بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج و تعیین اولویت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر افزود: مصوباتی در جهت افزایش سطح خدمات رسانی در کلانشهر کرج تصویب شده که بسیاری از آنها روی زمین مانده است که البته هر یک به قدر کفایت زمان و انرژی می‌طلبد تا به نتیجه برسد لذا نباید فرصت سوزی شود.

محمدی با تاکید بر اینکه شهردار کرج انرژی خود را صرف اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر کند، بیان کرد: امیدواریم در ادامه مدیریت شهردار کلانشهر کرج شاهد رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باشیم.

کد خبر 6086893

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • کالبدشکافی یک پیوند نامبارک
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد