Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وبسایت خبری دیلی کالر، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در رابطه با اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: نظام ایران از درآمد بخش فلزات برای تامین مالی فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده‌اش در سراسر جهان استفاده می‌کند. ایالات متحده به اعمال تحریم‌ها علیه نظام ایران، کسانی که تحریم ها را دور می‌زنند و کسانی که نظام را قادر به تامین مالی و انجام اهداف ستیزه‌جویانه‌اش می‌کنند، ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، همچنین استیون منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا در پی اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران گفت: دولت ترامپ به سلب درآمدی که به سوی جمهوری‌ اسلامی جاری است، متعهد می‌باشد.

کاخ سفید به درخواست دیلی کالر برای تشریح علت اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران پاسخی نداده است.

پربیننده ترین کره جنوبی خواستار آزادی سریع‌تر کشتی توقیفی است به چالش کشیدن پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰/ آخرین دستاویزها برای تغییر نتایج انتخاباتی ثروتمندترین فرد جهان چگونه به این جایگاه رسید؟/ جف بزوس احتمال شکست تجارت خود را در سر داشت! ترامپ: کاخ سفید دست دموکرات‌ها نمی‌افتد دارایی مسدود شده ایران در کره جنوبی چقدر است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ تامین مالی استیون منوچین وزارت خزانه داری آمریکا تحریم ایران درآمد زایی مایک پمپئو اعمال تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کارشناسان سازمان ملل متحد در گزارشی به ابعاد هولناکی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اشاره کردند.

کارشناسان سازمان ملل متحد اعلام کردند: روی پیکرهایی که در گورهای دسته‌جمعی دو بیمارستان ناصر و شفا در برهه اخیر پیدا شدند، علائم شکنجه پدیدار شده است. همچنین برخی موارد احتمالیِ زنده‌به‌گورشدن افراد نیز دیده شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: نسبت به گزارش‌های پیاپی از تعرض جنسی و خشونت علیه زنان، دختران و بانوان اسیر نزد نیروهای اسرائیلی ابراز انزجار می‌کنیم.

کارشناسان سازمان ملل متحد بیان کردند: کابینه اسرائیل در موارد پیاپی در اجرای تحقیقات مستقل، سالم و کارآمد در خصوص جنایت‌های اعلام‌شده ناکام بوده و شکست خورده است.

در ادامه این گزارش ذکر شده است: ما نسبت به هدف قراردادن زنان از سوی اسرائیل با چنین حملات وحشیانه، کورکورانه و نامتناسبی، احساس وحشت می‌کنیم.

این کارشناسان تاکید کردند: روزانه بیش از ۱۸۳ زن بدون هرگونه ماده مُسَکنی زایمان می‌کنند. این در حالی است که صدها نوزاد نیز به دلیل کمبود برق برای راه‌اندازی دستگاه انکوباتور نوزاد (دستگاه نگهداری از نوزادان نارس) جان خود را از دست می‌دهند.

کد خبر 6098694

دیگر خبرها

  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه